Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 21 (Finale): Seven + One

Gestart door hillo, mei 07, 2007, 18:18:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

1: Executie opdracht 2: DaVinci Code

hillo

Citaat van: Elfje99 op juni 09, 2007, 22:13:51 PM
1: Executie opdracht 2: DaVinci Code

ietsjes te veel, de deur van de piramide gaat niet open en jullie kunnen nog 4000 winnen

Lies


hillo

Citaat van: Elfje99 op juni 09, 2007, 22:17:50 PM
1: DaVinci Code

De laatste deugd is bevrijd en gaat het gevecht aan met de laatste zonde : hebzucht. Zodra deze in het potje zit opgesloten valt Mario uitgeput op de grond, hij is niet langer onder invloed en barst in snikken uit. Dan stapt de onbekende man op jullie af. Hij doet zijn kap af en... Giorgio staat voor jullie! Hij begint te spreken:

"Mario is verslagen en de rust is teruggekeerd. Tenminste, voor jullie... Kon ik maar mijn rust vinden. Wij zijn alletwaalf uitgeput na vele eeuwen van herhaling. Hoeveel zullen er nog volgen? Och, konden jullie alledrie maar helpen.. :( "

EINDE DEEL 2

hillo

#139
Deel 3

Deel 3 is begonnen. Ik ga hier verder niks meer over zeggen. Jullie hebben gedurende deze tocht genoeg informatie kunnen verzamelen...

Deadline: maandag 23.59

p.s. rondlopen en praten met bewoners kan in principe nog wel...
iedereen is gewoon op het openbare plein, dus als je met iemand wil praten, zeg dat dan maar ofzo, de wonderen zijn niet meer zo veel van belang..

hillo

De pot komt op €18.050,- als deze opdracht slaagt (+4000),
zoniet, dan komt ie op €11.050,- (-3000)

vieffan

*vraagt aan de eerste de beste die naast mij staat wat we kunnen doen om ze te helpen*

hillo

Marloes: "ik zou het niet weten... :( Wat een geluk dat jullie mario verslagen hebben he! En 't spijt me van atlantis.."

Lies

*geen idee wat we moeten doen dus roept maar: ik vergeef jullie xD*

vieffan

daar zit denk ik wel wat in
*ik vergeef jullie*

Juudith

*schreeuwt: "IK VERGEEF JULLIE EN IK HOU VAN JULLIE!"*
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Iedereen schreeuwt terug: Ik houd ook van jou Judith!

Gefeliciteerd, 4000 euro in de pot, en tijd..... voor de test

40 vragen over de mol: Wie wint de pot?

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.