Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Column-topic

Gestart door Tinuzzz, februari 12, 2006, 18:50:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Plaats hier je columns!!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Lies

Moet je wel anoniem doen anders kunnen ze op naam stemmen :o

hillo

wat voor soort column moet het zijn?

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

SpydeR

srry ben ik blond of is een collum het zelfde als een stukje schrijven?? net als in een tijdschrift ofzo?? :-\ [denk]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

blijkbaar ben je toch niet zo blond... ja, dat is het

SpydeR

neej idd donkerblond;)
owkee thx:P
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

#8

Spyder

AlienS - AlienS  -  AlienS  -    AlienS

Is de aarde de enige planeet met leven??
Al eens van Aliens gehoord??
En hoe weten we dat er aliens zijn?
En vormen de aliens een bedrijging voor de mensheid?

Is de aarde de enigste planeet met leven??
Nee?
Er is of zijn nog meer planeten met leven?
Op die andere planeten met leven wonen geen mensen maar aliens.
Je hebt verschillende soorten aliens.
De domme aliens de aliens die even slim zijn als ons mensen en aliens die slimmer zijn als mensen.
Deze zijn ook weer onderverdeeld in twee groepen.
De 1e groep is: degene die zuurstof nodig hebben en dus een atmosfeer.
De 2e groep is: degene die zonder zuurstof kunnen en dus ook geen atmosfeer nodig hebben.

Maar hoe weten we nou eigenlijk dat er aliens zijn?
Dat kun je aan verschillende dingen herkennen.
De fossiele brandstoffen raken op dus moeten auto?s op waterstof gaan rijden zegt de mensheid?
Niet dus het is gewoon een truc van de aliens.
Aliens kunnen namelijk niet tegen al die schadelijke gassen.
Zie het als het milieu of de ozon-laag die gaan ook kapot door al die uitlaatgassen.
Aliens gaan dan ook kapot en vergaan zo.
Ook zijn er al verschillende bedrijven en maatschappijen die door aliens zijn opgericht.
Neem nu de NASA?
Er worden raketten en apparatuur de ruimte ingeschoten.
Deze zorgen voor onze TV golven Radio golven enz.
Maar wat de meeste mensen niet weten is dat deze apparaten ook informatie doorgeven aan de aliens.
De aliens leven te ver weg om er direct apparatuur naar toe te sturen.
Maar de aliens halen de informatie op met hun apparatuur.
De golven en geluiden die deze apparaten uitzenden kan de mensheid nog niet waarnemen ook niet met de beste apparatuur.
Maar gelukkig zijn er toch mensen die zijn gaan denken er moet iets buiten deze aarde zijn.
Er wordt dus nu apparatuur gestuurd die planeten moeten gaan onderzoeken.
Maar daar zullen de aliens geen last van krijgen want die leven te ver weg om met de technologie van deze tijd te bereiken.

Ook zijn er al verschillende aliens gesignaleerd die in de huid zijn gekropen van een bekent persoon.
denk aan sadam hussein en george W bush. ook is er een alien gesignaleerd in de huid van tony blair. er heeft er zelfs eentje gedurft om in de huid van een hoofdrol speelster van Charmed te kruipen.

En nu de vraag vormen de aliens een bedreiging voor de mensheid?
Waarschijnlijk niet.
De aliens hebben namelijk genoeg keus uit andere planeten.
Maar de aliens vinden het wel leuk om alles over moeder aarde te weten.
En er mee te spelen zoals ik al zei net als met die waterstof auto?s enzo

Conclusie: don?t worry be happy?
Er komen geen aliens

-------------------------------------

Erg leuke column!!

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc

Je hoeft hem toch niet af te blazen? Gewoon iedere maand  1 collumpje!

Tinuzzz

Kan ook, dat we hier gwoon een column-topic van maken.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc


Faabjuh

Mag je commentaar geven? Ik ga het wel even doen.

Ik vind het best wel jammer dat je veel spelfouten heb gemaakt. Je hebt wel een mooie opbouw. Maar op het eerste gezicht trekt het me niet zoveel aan.

Luc

Dus al die aliens kunnen  ook van Widm genieten?

Faabjuh

Niet echt een column, maar toch. :)

Ben jij diegene die ik denk dat je bent?

Soms vraag ik me wel eens af, hoe jij nou eigenlijk in elkaar zit. De ene keer ben je erg vrolijk en de andere keer ben je een bot kreng. En ik vraag me ook af of je wel een eigen mening hebt. Als ik mijn verhalen vertel over ruzies met mensen die je helemaal niet kent, heb je de mening die ik ook heb. Je bespot diegene terwijl je die persoon amper of niet kent. Je komt daardoor echt niet hoger op mijn lijstje te staan. Ook irriteer ik me aan je houding tegenover anderen, altijd maar iemand beledigen of iemand pijn doen. Waarom niet gewoon die mensen die dan zegmaar lager staan dan jou, negeren?

Er was ook een tijd dat ik je nauwelijks zag of sprak, meestal was dat doordeweeks, alleen in de weekenden maakten we contact. Het leek alsof je me vergat, niet denkend dat ik ook nog besta en dan op verjaardagen of weekenden beseffen dat ik er toch echt ben. Misschien dat je je schaamt voor mij, misschien voor hoe ik ben of doe, maar wat doet dat er toe in een eeuwige vriendschap? In een vriendschap waarin je van alles kan vertellen aan elkaar, dan is schamen toch iets wat niet bestaat?

Je maakte ruzie, met verschillende mensen, je ging met de verkeerde persoonlijkheden om, je werd onzeker en ging mensen irriteren of treiteren, je ging ze plagen of pesten, je ging ze beledigen en pijn doen. Alleen maar om je onzekerheid niet te laten zien. Helaas was het slachtoffer een bekende van een vriendin van mij, ook tegen mijn vriendin was je niet aardig, je irriteerde haar en dat stoorde haar enorm. Ik wou me er niet mee bemoeien, maar later toen ik er mee zat, dat ik bij mijn vrienden niet over jou gezellig kon praten, ging ik toch vragen wat er aan de hand was. Ik was geschrokken van je manier van doen, misschien was dit ook wel be?nvloed door de mensen waar je mee omging, de mensen die je steunden, maar tegelijkertijd je hart braken. Dus ging ik vragen bij jou wat er aan de hand was, je was het allang vergeten en je had er spijt van, dat je die dingen had gedaan. Mijn vrienden waren blij dat je je excuses aanbood.

Nu er weer vrede is tussen jou en mijn vrienden, is het praten over vrienden makkelijker, je bouwt een eigen mening op omdat je de mensen die ik ken ook kent. Geen leugens meer of achterdochtige geheimen, dat is pas pure vriendschap. Ook al zijn we zo verschillend, toch hebben we dezelfde humor en hobby?s. Daar ben ik blij om, ik ken je nu al mijn hele leven, ik ben geboren in jouw huis, in de slaapkamer van jouw moeder en vader. Eerst waren we buren, nu niet meer. Eerst waren we kennissen van elkaar, nu niet meer. Eerst waren we vijanden, nu niet meer. Nu kunnen we het met elkaar vinden en is het beter zo. Ik weet wie je bent en ik weet hoe je in elkaar zit en ik ben er verdomd blij mee.