Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Column-topic

Gestart door Tinuzzz, februari 12, 2006, 18:50:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

Mooie stukjes..
Over de laatste wou ik nog ff zeggen dat t best wel herkenbaar is.. :)

Tinuzzz

Ik vind hem ook wel goed om te lezen.
Goede alinea's en geen spelfouten!  [buiging] [omhoog]
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Faabjuh


hillo

Speciaal voor Luc heb ik hem óók hier maar geplaatst (ook te lezen in het widm-topic)


Nú alweer gegrepen door de mol!

Hoe kon het ook anders bij dit spel? Je wordt gegrepen door de mol... Zodra je iets verdachts ziet bij 1 persoon, is direct niemand anders meer de mol. Alleen die ene en niemand behalve die ene. Je staart je blind en dan...... is het rode schermpje daar!

Zo ook bij mij: Chris
Zodra aflevering 2 eenmaal begonnen was wist ik gewoon dat het Chris niet was. Ik zat nu al weer fout!

[flashback begint]

Chris of Toine moest eruit volgens de introfilmpjes en aangezien Chris de mol was, moest het Toine wel zijn. Maar dan slaat de twijfel alweer toe: "Hoe kan Toine er nou in vredesnaam uit? Hij heeft 6 jokers! En Chris? Die heeft er geen! Zou hij er dan toch uit gaan? Dat kan toch niet? Chris is toch de mol?" De mol heeft me in zijn greep... Ik kan niet meer los en zit gevangen!

Toch maar Chris volhouden... De eerste opdracht begint. Chris doet het prima! Ook bij de tweede opdracht is het raak! Hij haalt het ene bedrag na het andere binnen voor de pot. "Zou het dan toch iemand anders zijn? Nee, volhouden Hillo! Toine gaat eruit!"

De test wordt gemaakt... Toine is aan de beurt en ..... hij noemt een naam. Een duidelijke naam! En bij de mol noemt de afvaller nooit een naam! Vanaf dat moment weet je het zeker: Chris vliegt eruit! Toch hopen dat hij ook een naam noemt, maar nee... Chris zegt het niet meer te weten!

Zelfs op zo'n moment denk je nog: "Hij kan er niet uit! Hij is de mol!" En toch weet je van binnen dat het scherm rood zal zijn... Karel noemt zijn naam als alleen hij en Richard nog over zijn... Je hoopt van binnen nog dat het groen is, maar je weet wel beter... Chris vliegt diezelfde avond nog terug naar Nederland...

[flashback eindigt]

Zo zie je maar weer. De mol heeft je waar hij je hebben wil. Zodra je valt is er geen weg terug. Zodra je valt is het afgelopen. En dan denk ik bij mezelf: Wat is het toch een heerlijk spel! (en wat een geluk dat ik gewoon weer een nieuwe mol uit kan kiezen )

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

SpydeR

jup:) heel goed geschreven!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

en dat terwijl ik het niet eens als column heb geschreven :P

Ik

#22
Jongens en meiden, dames en heren bij deze heb ik mijn column's herschreven. Mijn eerste column komt vandaag uit. Mijn tweede column over een paar dagen. Geef hier je mening en vergelijk ze met de vorige, beruchte en slechte generatie.

Alvast bedankt,

Ik

Dit is mijn eerste column. Geef me alsjeblieft nog een kans, het is een hele verbetering.

Alvast bedankt,

LC

Ikzelf vind er eigenlijk niet zoveel aan. Nu ben ik ook echt altijd verschrikkelijk kritisch, dat ligt in me aard.

Je springt verschrikkelijk van de hak op de tak en er zit helemaal geen zekere lijn in. Een goeie collumn mag nooit voorspelbaar zijn en dat is de jouwe wel. Nu zie ik ook geen echte uitspringende uitspraak in de collumn waarvan ik zeg, dat maakt deze collumn bijzonder. Het is er een van de zovelen over dit onderwerp.


Faabjuh

Ik vind het geen goede column. Er zit inderdaad geen lijn in, eerst gaat het over dit dan over dat. Nee ik zou maar flink oefenen. ;)

Susa

goh, nu vind ik het eigenlijk jammer dat het er niet meer op staat, wat ik en jochem hadden gezegt was natuurlijk wel heel erg waar,  maar je moet ook maar verantwoordelijkheid nemen voor wat je zegt. dat ze zijn herschreven naja opzich een goed punt.

Lies

Ik vind het jammer dat je niet meer zo diep op de onderwerpen in gaat,
maar ga door! :)

Robin

Het is nie slecht, maar er moet nog inderdaad ff gewerkt worden aan een verhaallijn, nu probeer je ff te veel info in een column te stoppen. En k ben t eens met elfje99, het is jammer dat je niet zo diep meer gaat. Maar blijf proberen! ;)

SpydeR

ik heb het gevoel dat je al je collums in 1 collum hebt gestopt...
btj jammer
het is wat minder recht door zee maar het blijft aardig hetzelfde en je hebt een paar zinnen weggelaten..

ik ga voor de 1e collums maar deze vind ik opzich ook wel goed hoor!!;)
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.