Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Lennarts creativiteit

Gestart door Lennart, februari 17, 2008, 20:18:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Laatste tijd nog creatief geweest?

Mathidinkske

Citaat van: Sjors op juli 09, 2008, 00:59:41 AM
Laatste tijd nog creatief geweest?
Ja, met avatars voor Wie is de mol? Online van Golov! :P

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

Ecaelo

Die dagger is vet :D

Ook die achtergrond zo...

WIDMJokertje

Die Dagger is heel mooi ja!  :)
Terug van geweest, ofzo?

Lies


Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

Lennart

Hier zit een verhaal aan vast.

'Diep van binnen' heb ik gemaakt voor de vrouw van een kennis. Ze sachrijft gedichten en omdat ze een soort sociale stoornis heeft, is het moeilijk contact met haar te krijgen. Op die manier zocht ik dus mijn contact met haar, en dat is gelukt. 'Diep van binnen' is dus gebaseerd op een gedicht van haar.
Nu mag ze bij een uitgever haar gedichtenbundel gaan uitgeven. In principe wilde de uitgever zelf voor een kaft zorgen, maar zij heeft toen dus mijn tekening aan hen laten zien en gevraagd of ik de kaft mocht maken. Nu is daar een speciale regeling voor gekomen, waarbij ik tijdens het proces van het schetsen vaak moest laten zien welke kant het opging, zodat zij goedkeuring konden geven. Ik vond het in principe prima, dus ik heb de opdracht aangenomen.
We hebben vaak zitten praten over wat er nou precies op de kaft moest komen en het basisprincipe, dat ook in de gedichten van het boek zelf terug te vinden is, was dat iemand vanuit een moeilijke periode uit kon kijken naar beter, omdat het ook die kant op ging. Ik heb daar veel ideeën voor geschetst, maar uiteindelijk was dit het beste idee. Ook omdat het boek 'In het licht van morgen' gaat heten was dit ook nog eens toepasselijker.
Dus, de afgelopen weken heb ik hier keihard aan zitten werken. Ik ben de deadline gelukkig voor. Ik weer dat er wel wat fouten in zitten, maar het is allemaal goedgekeurd.

Om het kort samen te vatten: Er gaat een boek verschijnen met mijn kaft erop. Sick!

Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo


Juudith

Dat is wel heel cool! En mooie kaft, ik vind alleen de haren wat slordig ;) (maar hij blijft prachtig hoor!)
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Lies

Als eerst vind ik dat je een mooie stijl hebt,
maar bij de eerste (groene shirt) heeft geen schouders, en de laatste te veel..
Bij de middelste vind ik het gezicht wat te grof..
kleur gebruik vind ik wel weer mooi..

Mollemaarten

vet moooooooooooooooooooooooooii :o ;D

Lennart

Gewoon voor pure oefening heb ik deze tekening ingekleurd. Let dus niet op het crappy lijnwerk, I know it sucks :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

Lennart

Ik heb nog veel moeite met de anatomie, dus hier een oefenschetsje van een profieltekening. Als jullie dingen zien die beter kunnen, please do tell :)

Let niet op de tekst, die stond al op het kladblokje.
Is that you in the button's box, making all that noise?