Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Lennarts creativiteit

Gestart door Lennart, februari 17, 2008, 20:18:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Op zich wel goed, maar volgens mij is de nek veels te breed? En qua wang enalles, dat is nu nog een beetje één vlak met een beetje kleurverschil, maar er zit nog niet echt diepte in, wat in het echt volgens mij wel zo is.

Aan de andere kant, ik weet niks van tekeningen, dus hecht vooral geen waarde aan mijn 'tips' :P

Lennart

Daar geef ik je gelijk in. Ik kan nu wel als excuus geven dat ik het eigenlijk bedoelde als oefening voor de vormen van het gezicht (diepte kan wel als ik de anatomie onder controle heb), maar ik heb de ogen wel goede diepte gegeven, dus... Ja, oke, ik zal erop letten ^^ Thnx!

De nek is inderdaad wat dik. Nauwelijks, maar inderdaad, helemaal rechts zou je niet een klein stukje niks moeten hebben, zelfs al heeft iemand een gespierd lichaam.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Lennart

Net als die magische wolf is dit werkje van een spel dat in ontwikkeling is. Geen idee wanneer het uitkomt (amateurspel, freeware voor de pc), maar toch. Enjoy.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Sjors

Ziet er veelbelovend uit...

Lennart

Tijd voor wat nieuws? xD

Dit is wederom een boekenkaft. Het boek is nu al een jaar uit, denk ik, en het is ook een vervolg op het andere boek waar ik de kaft voor had gedaan. Daarom de stijl ook maar grotendeels gelijk gehouden.
Is that you in the button's box, making all that noise?