Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Hot Fotoboek

Gestart door Sjors, september 12, 2004, 17:43:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

sjors!! jij heb ook nog steeds niet gedaan!!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

lianda stel je niet aan!!, ik zag je ook voor de cam, jij bent echt niet lelijk hoor. iemand die lelijk is is stevan fischer, hij is het levende bestaan van leven op andere planeten.

Susa

#32
nou uhm, ik moet van sjors foto's plaatsen maar dit is rianne, en we hebben 3 normale foto's gemaakt en voor derest heel abnormaal :P, zoals een model achtig maar eerst es een foto die zij er mooi vond en waarvan ik zei gaat wel

[verwijderd door de beheerder]

Susa

ow oke, schrik voorzichtig, en haar hoofd heeft soms een beetje een rare vorm, maar dat kom omdat foto's verkleinen voormij nogal moeilijk ligt en als ik het formaat weer groter wil maken is ie heel lelijk, en zo is ie ook niet echt mooi, en dat komt omdat de foto's veel groter zijn dan dit.

[verwijderd door de beheerder]

Susa

nog een ;)

[verwijderd door de beheerder]

Susa

nog een :P

[verwijderd door de beheerder]

Susa

nog een :P en hierna ff de laatste hoor :P

[verwijderd door de beheerder]

Susa

laatste ;)

[verwijderd door de beheerder]

Susa

deze zijn trouwens niet de mooiste maar wel een paar van de meest mooiere:P

Lies

Was het niet de bedoeling dat je je eigen foto's ging plaatsen?
BTW, ze zijn wel erg leuk :)

Susa

me eigen foto's niet :P, deze hebik zelf gemaakt :P, zijn dus wel een beetje van me eigen :P

Lies


Susa

boeiuh, anders moest ik een topic aanmaken met foto's van vrienden, en dat is dan weer een topic die op deze slaat ...

li-tje

kheb wel een foto mar hoe moet k die dr op zetten??? Hij staat nie op internet (denk k) (hoop k :P)

Mar tog op welk pictogrammetje moet k dan drukken?

LC



Tvalt beetje moeilijk te zien, maar valt wel te herkennen.