Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

FAQ

Gestart door ~McDuck*, september 12, 2005, 21:40:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

FAQ
Frequently Asked Questions
Vaak Gestelde Vragen

Algemeen
Voor wat voor platvormen wordt de game van de maand gehouden?
PC, PS2, Xbox, Xbox 360 en PS3.

Waarom niet voor een ander platvorm?
Omdat anders zou de poll zo groot zijn dat het niet meer te over zien is. Wil je nog wel een bepaalde game erbij hebben van een ander platvorm? Post dan hier even een berichtje.

Waarom staan er bij de komende maanden nog maar zo weinig spellen?
Dat kan zijn om 2 redenen: 1. Ik heb nog geen tijd gehad om ze op te zoeken. 2. De datum van uitgave is nog niet vastgesteld van bepaalde games.


Game van de maand
Waarom komt de game van de maand pas een maand later dan de maand waar het over gaat?
Je kunt in die tijd reviews lezen en/of de spellen zelf spelen. Je kunt dus een eerlijkere mening geven.

"Ik weet niet op welke game ik moet stemmen!"
Ik zal bij elke poll in het bericht zetten, waar je de reviews van de games en de screenshots kunt bekijken. Als ik het vergeet, vraag het dan even.

"Ik ben het er niet mee eens dat een bepaalde game niet de winnaar van de maand is geworden; Wat kan ik er aan doen?"
Stem op de herkanzer van de maand.

Waarom staan er minder games in de poll als dat er uitgekomen zijn?
Omdat het anders erg lastig kiezen is en het stemvlak te groot is.

Waarom staat game X niet in de poll?
Je hebt een maand de tijd gehad om bepaalde games hier te posten.

Ik wil game X van een andere console ook in de poll hebben, kan dat?
Ja, post hier dan een bericht..


Game van het jaar
Hoe zit het met de game van het jaar?
Deze spellen zijn gekwalificeerd voor de voorrondes van de finale! De 6 games met de hoogste score die gaan door naar de halve finale.
De 3 games met de hoogste score gaan door naar de finale! En de winnaar daarvan wordt de winnaar van 2005!



Herkanzer van de maand
Waarom een herkanzer van de maand?
Omdat sommige mensen het niet mee eens zijn dat een bepaalde game de game van de maand is geworden wordt er per maand ook nog een herkanzer uitgekozen. Deze herkanzers zullen aan het eind van het jaar in een poll komen te staan. Daarop wordt gestemd en de winnaar daarvan mag meedoen aan de voorrondes van de kwalificatie.

Hoe wordt de herkanzer gekozen?
Als de game op de 2e plaats met 2 stemmen meer voorstaat en als er meer dan 8 personen hebben gestemd, is dat de herkanzer van die maand. Voldoet het niet aan dit, dat wordt er een poll geopend met de daarna meest populaire games.

Kan herkanzer X de game van het jaar worden?
Het is mogelijk, maar de kans is erg klein.

Wanneer zie ik zo'n poll?
Je ziet hem altijd staan als: Herkanzer van de maand: <maandnaam>.

"Ik zie geen polls van de vorige maanden."
Klopt, omdat die polls toch maar voor extra zijn en het board gaat om de game van de maand, wordt elke poll gehouden in dit topic.

Maar waar kan ik dan de uitslagen vinden?
Die zie je in het topic Kwalificaties '06

Game van de genre
Hoe zit het met de game van de genre?
De kwalificaties kun je hier vinden. Over elk genre wordt een poll geopend. De game van de genre gaat over een jaar en de games worden uit de games van de maand poll gehaald.

Heb je nog een vraag of opmerking over een antwoord? Post het dan in dit topic. Ik zal je post lezen, verwijderen en je vraag en antwoord in de FAQ zetten.