Test en Biecht 2

Gestart door Sjors, april 26, 2006, 21:18:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

De 2e executie alweer. Denk erom de tijd speelt een belangrijke rol, dus lever je executie zo snel mogelijk in (lol).

Hieronder staan de 10 executievragen, kopieer alle vragen in een mailtje en haal alle foute oplossingen weg bij iedere vraag.
Mail naar:molonline7@gmail.com

Vragen:

0. Aantal Bonuspunten dat je wilt inzetten: ...

1. De mol is een..
- Man
- Vrouw

2. Hoe oud is de mol?
- 11-16 jaar
- 17-21 jaar
- 21-25 jaar
- 26-99 jaar

3. In welk team zat de mol?
-Team A
-Team B
-Team C

4. Was de mol aanvoerder?
-Ja
-Nee

5. Welk programma moest de mol kijken?
-Onder de tram
-Onderweg naar morgen
-De leugen regeert
-Mooi weer de leeuw
-Wie is de mol?

6. Hoeveel vragen had de mol goed?
-0
-1
-2
-3
-4
-5

7. Heeft de mol "Ik ben Jaap en blaat als een schaap." geplaatst?
-Ja
-Nee

8. Heeft de mol bij opdr. 5 2000 uit de pot gehaald door het dubbel of te laat plaatsen?
-Ja
-Nee
-De mol heeft nooit "Ik ben Jaap en blaat als een schaap." geplaatst.

9. Hoeveel berichten heeft de mol al geplaatst?
-Minder dan 51
-Tussen de 50 en de 200
-Tussen de 200 en de 650
-Boven de 649

10. Wie is de Mol?
-Christien
- Fabian
- Hilje
- Jorg
- Kelvin
- Laura
- Marianne
- Mark
- Marloes
- Robert

Deadline: Vrijdag 20:00

Verder is in dit topic weer plaats voor jouw visie op de opdrachten

LC

Door drukte in mijn schoolschema van de laatste weken en andere activiteiten heb ik de laatste 2 opdrachten niet al te goed bij kunnen wonen en heb dus eigenlijk heel weinig te zeggen.

Opdracht 4 is een opdracht waar ik erg slecht in was, kwam door twee redenen.
1. Ik heb een ongelooflijke schurft-hekel aan de heer Paul de Leeuw, zodat ik mijn concentratie niet een uur er volledig bij kon houden. Waardoor ik aan de uitslag te zien wat vitale momenten heb gemist in de uitzending
2. Ik heb van mezelf al een verschrikkelijk concentratievermogen en al helemaal als er nog zooo veel andere dingen te zien zijn die wat leuker zijn dan de verplichtingen. Een klein ADHD-kindje dus, ook al heb ik geen ADHD.

Opdracht 5 heb ik ook door drukte in school voor een groot deel gemist en liep dus constant achter de feiten aan, ik heb een paar keer geprobeerd te posten, maar heb me soms ingehouden omdat er zo'n mooi schermpje kwam staan dat er al een bericht gepost was. Nu vraag ik me af, zijn er nou sommige mensen zo blind dat ze die melding niet zien, of ben ik de enige met zo'n melding constant?

Veel succes allemaal met de test.

Mark

Faabjuh

Wat was het een geweldige week. Opdracht 4 was voor mij een leuke opdracht, ik koos zelf voor Onder de tram omdat ik wist dat het een leuk programma moest zijn. Ik heb dan ook met plezier gekeken naar de aflevering met Georgina Verbaan. Ik wist 4 vragen goed te beantwoorden en dus 400 euro in de pot dankzij mij. Maar dat maakte ik tijdens de 5e opdracht helemaal op. Jorg, Hilje en ik waren de 3 kemphanen van deze opdracht. We zouden en moesten elkaar verslaan om een prijs te winnen, uiteindelijk is Jorg natuurlijk onverslaanbaar in timen. Maar daardoor heb ik wel 6000 euro van de te winnen 10000 euro gehaald. Es tut mir Leid. Maar het is niet anders. Uiteindelijk hebben we tijdens die opdracht volgens mij wel nog 2000 euro gewonnen. Ik moet zeggen wat een geweldig leuk spel. Met die prijzen die dan niks voorstellen en die andere prijzen die juist erg belangrijk zijn. Vorige week mijn test niet ingeleverd, dit keer wel. Ik ben benieuwd!

::)

hillo

Ik houd het kort deze week, omdat ik niet zo goed zou weten wat nog toe te voegen aan de andere 2 hierboven mij!

De opdrachten waren makkelijk te doen, maar ook makkelijk te verpesten. Dat blijkt ook wel weer uit onze resultaten ;) Mollenstreken herkennen terwijl er een Fabian achter elkaar met geld smijt en een Kelvin gewoon domweg zijn vragen niet beantwoord :P (wat mij wel weer goed uitkwam ;D) is natuurlijk erg lastig... Ik heb dan ook geen idee wie de mol is en wed momenteel op 3 paarden. Complotjes sluiten is niks voor mij, maar ik vrees dat ik dat toch maar moet gaan doen om te overleven. Eerst maar eens kijken of ik deze ronde overleef!

@ Jorg: dat bonuspuntje dat je van me jatte jat ik wel weer terug :P
@ de mol: je doet het goed, maar langzaam aan begin ik je door te krijgen.. Ook al iben je nu nog 1 groot wazig beeld voor me  :-[

Tot volgende week maar weer beste lezers :P

*marianne*

hier zo'n doos die dus heel weinig aanwezig is geweest, heb het onwijs druk gehad hier en forummen is er gewoon bij ingeschoten!  heel eerlijk hoop ik dat alles wat rustiger wordt nu en dat ik er niet uitlig...
als ik er niet uitlig mooi! ga ik lekker verder met mijn zoektocht naar de mol!

over opdracht 4: tja tja tja Wie is de mol als programma, ik wist na het maken van de vragen dat ik er 2 fout had maar had van Robert (Wicky) wel wat meer verwacht... maar laten we wel wezen wie heeft er op gelet wat voor kleur cape de gaucho's hadden??



@Jorg: ik heb een bonuspunt te goed van je!

Marloes

#5
Mijn biechtverhaaltje:

opdracht 4: Leuke opdracht, ik werd aanvoerder dus dat was helemaal leuk :)
Mijn programma: Onder de tram, was best leuk,, ik had 4 vragen goed, best goed dus..

opdracht 5: Ik had het allereerste bonuspunt dat er te verdienen was, maar de rest van avond 1 kon ik helaas niet meer meedoen want ik moest weg.. ik dacht.. dan de volgende avond maar.. bleek dat even tegen te vallen..blijkt dat jorg super-goed kan timen en nog een paar andere ook aardig.. ik dacht bij mezelf, dat moet ik toch ook kunne dus ik begon te oefene.. en jawel het lukte best goed.. toen wou ik dus gaan posten voor de 8 uur... blijkt ineens dat jorg mij geblokt heeft, zodat zijn maatje Fabian rustig kan posten..--> slimme jorg :P

Ik hoop dat ik er nog een paar rondes inblijf.. en @ de mol: je doet het goed,, denk ik :P



P.S De muzikale aanwijzing kon ik niet volgen, omdat de radio het niet deed bij mij!

Molletje 7

Goh, wat leuk zeg, zoveel complimentjes over mijn optreden in dit spel, maar nog steeds hebben jullie me niet door wie ik ben. Misschien maar beter ook, anders zou het spel een beetje bederfd zijn toch?

In opdracht vier heb ik gewoon lekker mijn programma zitten kijken, zonder enige verplichtingen. Want dat is het mooie van mol zijn. Je staat op de goeie voet met de crew en zo kun je antwoorden goedkeuren die eigenlijk fout waren. Easy Money, zoals dat ze zeggen in dat land aan de andere kant van de oceaan.

Opdracht 5, ach ja. Dit hadden de kandidaten best wat beter kunnen regelen. Hadden jullie nog een wat meer geld verdiend ook. En voor al die mensen die geen prijs hebben gekregen. Van mij krijgen jullie ook een mooi Applaus [klap] en ach, laat ik eens gek doen. Deze smiley's krijgen jullie van mij cadeau [kerst3] [jumpiej] O0 . Voor al dat geld dat verspilt is deze week zou ik me graag een vrijstelling willen geven. Oh wacht. Ik ben de Mol, ik ga automatisch door  ;D

Ciao,

Jullie Molletje

Jorg

Ik hoef de test niet te Maken, wil niet zeggen dat ik geen visie heb over wie de mol zou kunnen zijn.

De opdrachten waren leuk, vooral die laatste was een kolfje naar mijn hand(ja het is echt waar, ik heb hier weleens competities in gewonnen). Heeft dus ook mooi deze vrijstelling opgeleverd.
En opdracht 4, jah was een Leuke opdracht, heerlijk naar een van je favoriete Programma's kijken, en dan er wat vraagjes over krijgen, makkelijk geld verdient :)

En de mol dan Tjah die mol, te vinden of niet te vinden, that's the question.
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Laucielau

Ja, opdracht 4 ging helemaal super  ;D Ik heb 2 zusjes die onm kijken en ik kijk zo nu en dan mee dus had ik 5 van de 5 vragen goed :)

Opdracht 5... tsja... daar was ik niet zo te spreken over... ik moest snel weg dus ik snel even knippen plakken van jorg, blijkt dus dat ie moeite heeft met overschrijven... Achja, je kan niet alles hebben he jorg  ;) En na veel gezeur krijg ik mn beloning niet dat dus een bonuspunt of 2000 in de pot was... ik was best pissed aangezien ik nu nog steeds geen bonuspunten heb en m op zich best begin te knijpen voor de test...

@: Kelvin, wat een #@!*}$ ben je ook, vergeet je je opdracht te maken.. tuurlijk kelvin, droom lekker verder jongen....
Look Into My Eyes

Mystery1

                                                                 Het gaat erom spannen.... ***********************************************************************************

Nieuwe week met nieuwe opdrachten. De eerste executie was een makkie, aangezien je aan zag komen dat Anouk en Kim eruit zouden vliegen. Maar dit keer zal het erom gaan spannen. Ik, die geen bonuspuntnen heeft ontvangen maar een enkele Kerstsmiley [kerst3], zal daarom best wel eens af kunnen gaan vallen. Ook omdat de rest wel jokers heeft om in te zetten. En tja opdracht 4, ik was het echt vergeten...maar achteraf denk ik niet dat ik het goed zou hebben gedaan, omdat het zo een ongelooflijk saai programma was om te kijken. Wel jammer dat ik het nu voor niks heb gekeken..

vieffan

opdracht vier...  tja   wat moet ik er over zeggen   leuke opdr8  maare  het programma  is gewoon niet mijn favo prog   maar tog had ik 4 vragen goed.

opdr8 5   ja leuke opdr8   2 bonuspunten verdient  gaat snel zo :P   elke uur   zit je gespannen naar de klok te staren  uit te rekenen hoe groot je verschil is met de site   en dan zo snel mogelijk klikken  gaat niet altijd goed maar wel heel grappig ;D

en op wie ik ga stemmen ??    op de mol natuurlijk :P      of nou ja  mijn mol dan

wicky the viking

#11
ik hou het in mijn "biecht" kort ,
Opdracht 4 :
bleek ik al te kennen van MO 5 ; maar dan met andere programma's
mss dat ik daardoor ook verwachtte nu gewoon alle vijf de antwoorden goed te hebben  :-\
ik had immers mijn favo. tv serie  :-\
en toch maar 3 goed
Terwijl ik in MO 5 er 4 goed van een programma wat ik vooraf ( nu wel ) totaal niet kende
er is maar een woord voor : BALEN

Opdracht 5 :
het schaap blaat als jaap dat wil
tenminste daar leek het wel op
terwijl de opdracht zo simpel is
elk heel uur posten meet een spellieng van 5 min. aan elke kant

wat ik wel vreemd vind
als je dan ziet dat je dubbel gepost hebt ; bestaat er nog altijd de kans het bericht weer te verwijderen
- toegegeven je moet dan vlotter zijn dan dat de crew zijn oordeel geeft , maar het is toch mogelijk ?
of ben ik nou achtelijk

of ik weet wie de mol is ?
dat weet ik wel ja
of ik de mol aan het werk heb gezien ?
das voor jullie een vraag


Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

en toen waren alle 10 de verdachten aan het woord geweest! Jongens! Een van ons  (of eigk JULLIE, want ik natuurlijk niet :p) is het! Vanavond valt er eentje in ieder geval af! Voor hen die dat zouden kunnen zijn: succes! Voor de mol: -

Vanavond komen we in ieder geval weer een klein stapje dichter bij de indentiteit van de mol!

Tot dan!

Jorg

Citaat van: hillo op april 28, 2006, 19:57:17 PM
en toen waren alle 10 de verdachten aan het woord geweest! Jongens! Een van ons  (of eigk JULLIE, want ik natuurlijk niet :p) is het! Vanavond valt er eentje in ieder geval af! Voor hen die dat zouden kunnen zijn: succes! Voor de mol: -

Vanavond komen we in ieder geval weer een klein stapje dichter bij de indentiteit van de mol!

Tot dan!
k vinnut eik wel een relaxte executie ;D
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Faabjuh

Kom maar op met de executie!