Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 3

Gestart door Sjors, september 19, 2004, 21:52:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Wat vonden jullie van de derde aflevering?

Ik

is dat die afl. dat mick wegging...?? zo ja dan vond ik dat een vet geinige afl. want iedere belg ging proberen te verliezen om dan mick eruit te gooien... ik kan nie w88 op afl. 4...

Sjors

Citaat van: Ik op september 20, 2004, 09:39:51 AM
is dat die afl. dat mick wegging...?? zo ja dan vond ik dat een vet geinige afl. want iedere belg ging proberen te verliezen om dan mick eruit te gooien... ik kan nie w88 op afl. 4...

Dat was aflevering 3. Ik vond het echt een top-aflevering en het leukste zijn toch wel de verstekelingen in de Mangrove. Dat is zo mooi in beeld gebracht en heel erg geinig dat ze gingen stelen. Ik wil echt heel graag aflevering 4 zien met Mick in het verstekelingen kamp

Lies

Jah ik wil hem ook zien :)
Dat Sarah er uit is maakt me niet zo veel uit.  Mijn moeder viel het van die oorbellen pas gisteren op. Wat denken jullie ervan dat ze nu van het kamp af moeten?

Sjors

Citaat van: BlackGirl29Eli op september 20, 2004, 15:04:23 PM
Jah ik wil hem ook zien :)
Dat Sarah er uit is maakt me niet zo veel uit.? Mijn moeder viel het van die oorbellen pas gisteren op. Wat denken jullie ervan dat ze nu van het kamp af moeten?


Bedoel  je dat ze uit de mangrove moeten of dat ze "waarschijnlijk" van kamp moeten wisselen

Ik

ik vond het vet stom dat die verstekelingen zo langzaam naar die kampen gingen...

Sjors

Citaat van: Ik op september 20, 2004, 18:43:57 PM
ik vond het vet stom dat die verstekelingen zo langzaam naar die kampen gingen...

Ja, maar ze willen in het spel blijven en voor geen goud ontdekt worden

Ik

ja maar je kan er tog heel snel naartoe gaan en dan het laatste stukkie langzaam... of je slaapt in de buurt van het kamp... en dan houd je het kamp in de gaten... dat je weet wanneer ze weg gaan...

Sjors

Citaat van: Ik op september 20, 2004, 19:07:15 PM
ja maar je kan er tog heel snel naartoe gaan en dan het laatste stukkie langzaam... of je slaapt in de buurt van het kamp... en dan houd je het kamp in de gaten... dat je weet wanneer ze weg gaan...

Maar ze zijn al wat afgezwakt he!

Ik

ja dat snap ik ook nie hoe lang duurt zo'n hele serie...?? een paar weken...?? en zo lang zitten zij zonder eten... als het hen nie lukt...

Sjors

Citaat van: Ik op september 20, 2004, 19:13:07 PM
ja dat snap ik ook nie hoe lang duurt zo'n hele serie...?? een paar weken...?? en zo lang zitten zij zonder eten... als het hen nie lukt...

Duurt nog 10 weken heb ik ergens hore zeggen, als het goed is