Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 5

Gestart door hillo, februari 01, 2008, 19:21:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Deze week gingen de kandidaten een ritje maken in de achtbaan, wilde niemand in een luxe hotel slapen voor €1000,-, won Regina een vrijstelling die haar vervolgens weer afgenomen werd door de groep, kwam deze vrijstelling bij Joris terecht, waardoor er door zijn rode testresultaat uiteindelijk niemand naar huis hoefde. De mol ... die is weer eens overal!



Wat vond je ervan?

hillo

Ik heb de mol! Dunya!

Welke kandidaat koopt er nou geen vrijstelling voor € 1000,- ?? Alleen een kandidaat die weet dat je dan de volgende opdracht buitenspel staat natuurlijk! En laat dat nou net de mol zijn... Verder kan Joris niet meer de mol zijn naar mijn idee, vraag ik me ernstig af waarom iedereen poker aan het leren is, en vond ik een hint op www.wieisdemol.nl :

80 + 675 + 110 + 165 + 585 = 1615.

Dennis: 80
Edo: 675
Dunya: 110
Patrick: 165
Regina: 585

Precies, op alfabetische volgorde, behalve Dunya. Vervang Dunya voor Mol en het klopt weer :)

Mijn lijstje is dan ook:

1. Dunya
2. Patrick
3. Dennis
4. Edo
5. Regina
6. Joris

Sjors

En waarom vind jij dat Joris de mol niet meer kan zijn?

hillo

De kandidaten mochten kiezen wie de vrijstelling zou krijgen he? Joris krijgt rood, dus moet eruit, mits hij die vrijstelling heeft. Had de groep hem die vrijstelling niet gegunt, lag hij eruit. De mol valt niet af, Gijs niet, Richard niet, Paul niet, Joris niet.

hillo

Kijkcijfers aflevering 5: 1.462.000

;D

Sjors

Citaat van: hillo op februari 01, 2008, 19:35:15 PM
Kijkcijfers aflevering 5: 1.462.000

;D

Ja, het wordt goed bekeken

hillo