[BE] Kandidaat Marleen (EXIT 1)

Gestart door hillo, augustus 27, 2008, 23:49:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Marleen

Marleen woont in Kanne (Vlaanderen). Ze is Keramiste en bejaardenverzorgster en daarnaast ook songwriter. Haar passies zijn: mensen, dieren, natuur, muziek en kunst.

De Robinson vragenlijst:
Ik blink uit in: empatie, geduld, creativieteit, optimisme en netheid :)
Ik bak echt helemaal niets van: wiskunde.
Wat ik zeker nog zou willen meemaken is: een fantastische ervaring gelijk; Expeditie Robinson
Wat ik nooit meer wil meemaken is: mijn kinderen niet mogen zien.
Ik ben een ochtend/nachtmens: ik functioneer zowel in de avond als ochtend goed, als ik maar genoeg uurtjes slaap krijg.
Als ik enkele weken vrijaf heb dan vind je mij: met kind, gitaar,boek,hond,kat en caravan, aan zee, ardennen of andere mooie plaats.
Als ik de lotto zou winnen dan zou ik ...Alles doen om mijn dochter zoe....(ze is blind geboren en heeft ernstige problemen met haar nieren) en natuurlijk mijn andere kinderen... de toekomst van hun dromen te geven.
Mijn levensmotto is ....geniet van het leven en heb respect voor anderen.
Mezelf in 3 woorden: een geduldige creatieve optimist

Marleen doet mee aan de Expeditie omdat ze zin heeft in avontuur, ze wil weten waar haar grenzen liggen, ze wil zichzelf bewijzen en ze vindt het een uitdaging om te winnen. Ze heeft een uitgebreide voorbereiding gehad door veel te wandelen, klimmen, zwemmen en veel te lezen over survival. Maar ze heeft vooral haar voeding aangepast door veel noten te eten en weinig vlees en melkproducten.

Ze verwacht van Expeditie Robinsen dat het een geweldige belevenis gaat worden.


WIDMJokertje

Terug van geweest, ofzo?