Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Test en Biecht 5

Gestart door Sjors, juli 27, 2006, 01:31:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Stuur de antwoorden van de test voor 1 september per PM naar: Sjors
Hoe eerder alles binnen is, hoe eerder de executie online komt.

0. Aantal bonuspunten die je inzet: .....

1. De mol is een..

- Man
- Vrouw
- Geen van Beide

2. Hoe oud is de mol?

- 0-16
- 16-21
- 21-26
- 27-99
- Ouder

3. Hoeveel series keek de mol?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5

4. Kreeg de mol vragen over een Belgische Molserie?
- Ja
- Nee

5. Kreeg de mol vragen over een -in Australië afspelende- serie?
- Ja
- Nee

6. Op hoeveel wedstrijden heeft de mol ingezet?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6

7. Wat is het hoogst aantal ingezette jokers van de mol op 1 wedstrijd?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6

8. Heeft de mol ingezet op de wedstrijd van donderdag?
- Ja
- Nee

9. Zit er een L in de forumnaam van de mol?
- Ja
- Nee

10. Wie is de mol?
- Fabian
- Hilje
- Jorg
- Mark
- Marloes
- Robert

Hieronder is weer plaats voor een biecht

hillo

Eindelijk is ie daar dan.. de Biecht! Ik heb er op zitten wachten, en zal m zo uitgebreid mogelijk maken :P

Opdracht 10: Wie is de mol...
Wow, wat een opdracht. Echt heerlijk gewoon! Dat je in zo'n opdracht dan ook nog een vrijstelling kan winnen, dat maakt het helemaal compleet!

Ik heb elke serie gevolged. NL 1 t/m 6, BE 1 t/m 3, en ook van de MO's had ik wel wat afgeweten.. Ik vond het dan ook niet zo onterecht dat die vrijstelling uiteindelijk bij mij terecht gekomen is! Een score van 87 %. Wauw, geweldig :P (ik weet het, nogal opschepperig, maar zo vond ik het nou eenmaal :P )

Ook een leuke opdracht verder om toe te kijken hoe de andere het deden. Want zoals mijn grote vriend 'Molletje 7' altijd zegt: "lean back and watch". Uiteraard was ik blij dat Jorg het niet zo best gedaan had. Toch vreemd aangezien ik die indeling van wie welke serie ging kijken met HEM gemaakt had. Daarbij zei hij duidelijk dat hij wel het een en ander gezien had, vooral van de eerste paar series.. Hmm, vreemd, denk ik dan :-\ Maar Jorg was niet de enige die ik deze keer in de gaten heb gehouden. Marloes, meid, hoe kan je nou zó stom zijn! :o Ik zat je nog zo te helpen! Je wist dat je al mijn bonuspunten ging krijgen, en toch kies je nog voor die bonuspunt? Een beetje tó opfius, zoals de moldeelnemers dat altijd zo mooi zeggen!

Maar ach, wat zit ik eigenlijk te zeuren.. er is geld verdiend, daar gaat het om toch? Nouja, behalve voor een mol natuurlijk.. en wie de mol is is me nog altijd niet duidelijk. Een mol loopt constant buiten de schijnwerpers, maar als die persoon er eenmaal toch in komt te staan, komt hij/zij er niet meer uit ook.

Zou de mol misschien Fabian zijn? De jongen die 6000 van de 10000 uit de pot haalde bij opdracht 5? De jongen die er haast nooit is, maar er toch altijd zeer snel bij is als er wat te halen/doen valt. Ik vind het bijzonder vreemd, dat hij me blokt op msn. "Ik unblok je wel als ik je nodig heb!" Dankjewel voor die Fabian, jij ook nog een prettig leven verder! Vreemd, maar de mol? Nee, dat niet!

De volgende op mijn lijstje, is Mark. Zou hij het zijn? Onze verhalenschrijver uit Gouda  heeft ook flink wat vreemde foutjes gemaakt. Vreemd, om dat woord nog maar ns te gebruiken, was bijvoorbeeld het hele Arie Haan gebeuren. Maarja, dat scheelt dan weer niks in de pot. Alles bekijkend maakt Mark toch wel niet zo mollerig, dus ook door Mark kan ik n streep zetten. Mark. zo, haha!

Dan blijven er nog 3 over, 3 potentiele mollen. Als jullie goed overal gekeken hebben, weten jullie wel op wie ik mijn tests afstem. 1 persoon, een klein geniepig molletje. Maar erg overtuigd? Nee, dat ben ik niet (meer) Dat was ik, voor Christien, vieffan, mijn complotmaatje vlak voor die test, het spel moest verlaten. Wie vertrouwde zij, die niet te vertrouwen viel? Of beter gezegd, wie vertrouwde zij niet, die wel te vertrouwen viel? Al die vragen zijn maar bijzaak, die uiteindelijk leiden naar de mol. Zodra ik de goede weg insla, horen jullie het wel. Voorlopig zit ik nog veilig, met mijn Freepass. Freepass, dat doet me denken aan iets.. Doe met die info wat je wil ;)

Opdracht 11: Wie is ... de WereldKampioen?
Een opdracht van niemand minder dan onze Lucert. Toto-en, dat was de bedoeling. Nou, als ik ergens slecht in ben, dan is het dat wel! Ik voorspel misschien 1 op de 20 keer de goede winnaar, maar de goede stand, nou, als dat gebeurd.. dan eet ik m'n pet op ;)

Sjongejonge hoe veel geld valt er te verpesten in zo'n opdracht? En wat werd er geklunsd! Of dat nou mollenstreken zijn, ik weet het niet hoor.. Maar opvallen doet het wel! Neem nou bijvoorbeeld Jorg: Meneer heeft z'n toetsenbord niet goed staan.. Nou Jorg, ik weet niet wat voor toetsenbord jij gebruikt, maar een 0 wordt bij mij nooit een 9 hoor  :-\ Uitermate verdacht vond ik dat :P
Of wat vond men van Robert? De man van de vragen. Ligt het nou aan mij, of was ik écht de enige die iets van die opdracht snapte? Nouja, ik kan nu wel blijven zeuren, maar dan wordt het weer zo saai deze biecht :P Het komt erop neer dat ik het allemaal een beetje erg vreemd vond gaan die opdracht. En dan denk ik: "goeie mol, die mol!"

Nou, zo vind ik het wel weer genoeg gebiecht voor vanavond :P want ja beste luitjes, het is 2 uur 's nachts momenteel! :o En dan ben ik niet zo goed in het biechten :P Ik zie wel..  of ik het ooit nog aanpas. Slaap zacht iedereen en niet te vergeten:

ciao  O0 [jumpiej] [klap]

Marloes

#2
Ik zal ook nog maar ff biechten,, maar mn biecht valt straks toch niet op onder die uitgebreide van hillo :P

Naja iig:
Opdracht 10: ik heb nog niet veel widms gezien,, dus deze opdracht was best wel pittig voor mij...

Wat me bij deze opdracht opviel is dat hillo het wel heel erg goed had gmaakt,,  hij stak ver boven de andere uit,, dat vond ik wel verdacht..

Robert je hebt al zoveel widm's gezien,, en dan haal je de laagste score,, ik vond het vreemd..

Opdracht 11: Ik heb echt werkelijk geen enkel verstand van voetbal,, dus dit was echtttt gokken voor mij,,
Ik vulde dan ook zomaar wat in zonder er echt bij na te denken,,

Jorg Ik vond het net zo als hillo  vreemd van je toetsenbord-incident,, dat kan toch neit?

Mark Waarom heb je alleen bij de laatste dag ingevuld? Terwijl je de dagen ervoor wel gewoon op msn was? beetje raar hoor..

Fabian Hoe kan het toch zo zijn dat je maarliefst 2 minuten te laat post? Ik vond het verdacht..

Nou ja goed,, dit was mijn biecht weer,,
hij zit er weer op :)

Tot de volgende keer!!

Jorg

Ik weet nog maar zooo weinig van al die opdrachten. Kan me nog maar weinig herrineren, maar oke. Heel veel geld weer verloren. En veel verdachte acties. Ben jij t mol, die zoveel geld uit de pot haalde? Misschien wel. Ook veel gesmoes gezien enzo, verdacht. Laten we t er op houden dat ik t wel overleef.
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

#4
Nog maar een kleine biecht erbij :P

Wie verdenkt... Wie?
Dat is een vraag die ik me afvraag. Ik bedoel, ik heb wel vermoedens, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet! Nu weet ik van mezelf vrij zeker dat ik goed zit, maar stel dat alle anderen ook goed zitten, wat betekent dat dan nog? Dan komt het toch gewoon aan op snel die test invullen? Gelukkig heb ik deze keer nog een vrijstelling en kan ik het gewoon lekker aankijken. Hopelijk maakt iedereen zijn/haar test snel, zowel voor zichzelf, als voor mij. Ik ben wel heel benieuwd wie eruit vliegt komende keer. Ook dáár heb ik zo mijn vermoedens over en ik denk dat die ook wel gaan uitkomen. Ik denk dat ik blij mag zijn om op dit moment die vrijstelling op zak te hebben. Het spel wordt lastig gespeeld door bepaalde mensen en dat maakt het er zeker niet makkelijker op voor iedereen. Behalve voor mij. Ik ken het spelletje goed genoeg om te weten dat "elk foutje fataal is" en daar doe ik dan ook mijn voordeel mee. Verdacht maken is mijn hobby, verdacht doen niet. Doe daar JOUW voordeel mee ;) Nouja, ik heb het nog steeds erg naar mijn zin en hoop dat ik nog tot de finale meekan. Of ik dan win of verlies, dat maakt me dan al minder uit. Ik weet dat ik goed zit en daar ging het me om. En een tip voor jullie: De mol is in ieder geval niet Geen van Beide!

Sjors

Bij gelijk spel gaat het niet meer om wie het als snelste ingevuld heeft he. Dat zou een hele flauwe manier zijn.

Marloes


hillo

Het was toch of naar oudere executies kijken, of loten?

wicky the viking

Citaat van: Sjors op juli 29, 2006, 16:23:02 PM
Bij gelijk spel gaat het niet meer om wie het als snelste ingevuld heeft he. Dat zou een hele flauwe manier zijn.

met andere woorden :
d'r is momenteel al een gelijkspel

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Sjors

Lijkt me nog neit te zeggen Robert. We kijken de tests pas na als alles binnen is. Dit was enkel een reactie op een vraag van Hillo

wicky the viking

Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

en, waar blijft de biecht van ons molletje 7? ;D :P