Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Test en Biecht 8

Gestart door hillo, maart 08, 2007, 18:58:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Daar is hij weer, 1 gaat eruit! Mail hem naar molonline8@gmail.com ook als je een vrijstelling hebt. Eventuele bonus- en minpunten worden automatisch ingezet, Christien moet ze wel vermelden! (Mario, zou jij de test ook willen maken a.u.b.?)

1. De mol is een...
- man
- vrouw

2. Zei de mol dat hij/zij de opdracht met de lift gelezen had in het topic?
- Ja
- Nee, de mol had dit al aan de crew gemeld over MSN

3. Hoeveel uur per dag zit de mol op internet?
- 1,5
- 2/3
- 4
- 6
- onbekend, maar vooral veel 's avonds

4. Wat is de favoriete molserie van de mol?
- serie 3, BE
- serie 3, NL
- serie 4, NL
- serie 5, NL

5. Is eigenwijsheid een van de goede/slechte eigenschappen van de mol?
- Ja
- Nee

6. Had de mol oog voor detail?
- Ja
- Nee

7. Welke koker koos de mol uiteindelijk?
- Koker 1
- Koker 2
- Koker 3
- Koker 4
- De mol koos geen koker

8. Is de mol in het bezit geweest van een vrijstelling de afgelopen 3 speelrondes (speelronde 6 t/m 8 )?
- Ja
- Nee

9. Hoeveel reacties heeft de mol in het Hotlinetopic staan?
- 0
- 2
- 4

10. Wie is de mol?
- Mario
- Judith
- Elise
- Marianne
- Christien

Hieronder mag je weer biechten. Iets over de opdrachten bijvoorbeeld! Hoe verliep het? Wat ging er fout? Wie deden verdachte dingen?

*marianne*

tja wat valt er nou te zeggen?

kijkdaar een mol kun je niets over zeggern ik weet dat ik de mol niet heb gezien! dus ook wie de mol iig niet is.

de kokers.. wie daar de mol was weet ik niet maar ach... er ging ook niets uit de pot...

poltergeist

Nog 4, en ergens hoop ik dat hillo ook dit keer de televisiereeks achterna gaat. Ik zie de allerlaatste echte executie niet zitten. Ik denk het te weten maar weet je het dan ook?

Weten doe je het nooit. Niemand kent alle regels, niemand kent alle wetten. Het is daarom niet verwonderlijk dat je na 5 weken 1 klein regeltje bent vergeten. Om daar zeer vriendelijk attent op te worden gemaakt door hillo himself. Natuurlijk deed hij dat 5 seconden te laat.

Zo zie je maar weer, hillo is de mol, ik niet. Judith en Elise deden mollerig bij de kokers, ik niet. Jullie gokken er maar wat op los, ik niet.

Jullie kunnen afvallen

...

Ik niet

vieffan

het voelt goed om de executie in te gaan met 5 jokers tot mijn beschikking, hoe veel ik gebruikt heb laat ik nog ff in het midden.
maar het was me weer een rare twee (?) weken. niemand die tegelijk online kon zijn, rare mailtjes van de mol. en dan ook nog eens school ertussen door.

nou hoop maar dat ik de executie door kom (vast wel met 5 jokers tot mijn beschikking :P)

ps. bedankt mol voor de 5 jokers.

Juudith

Moeilijke test, toch maar gemaakt. ik hoop op het beste...
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Lies

Bah..

oh en die mailtjes waar christien het over heeft heb ik niet gehad?

vieffan

Citaat van: Elfje99 op maart 08, 2007, 22:13:07 PM
Bah..

oh en die mailtjes waar christien het over heeft heb ik niet gehad?

twas er maar 1 en die heb alleen ik gehad zie ik net :P.

ik moest voor het voor-de-hand-liggende gaan