Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Interviews en Muzikale Aanwijzingen

Gestart door hillo, januari 04, 2008, 17:20:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Ik durf niet te luisteren naar het gesprek met Dunya :P Marloes, luister jij eens! En zeg me of er een mogelijkheid is dat ze terugkomt :P Elise wil dat namelijk ook! :P

Marloes

Ze spreken niet over een terugkomst van Dunya :-[
Ze praten vooral over de topitojatter. :P

hillo

 :'(

Weet Dunya al wie de mol is? Want dan is ze het zelf.. vind ik :P

Marloes


hillo

Patrick was de laatste afvaller voor de finale en daarvan zal hij nog vele dagen wakker gelegen hebben. Waar ging het fout?

Interview met Patrick Martens

Patrick bracht ons ook de 8e muzikale aanwijzing. Kunnen we er deze keer eindelijk wat mee?

Muzikale aanwijzing nr. 8

hillo

Dat Edo de mol zou zijn doordat het uitgelekt is lijkt me onzin, ik had het al eerder gehoord (voor aflevering 8). Maar hij is wel de mol :P Alleen zal het een goede gok geweest zijn van die vriend van Dennis..

hillo

Citaat van: hillo op februari 05, 2008, 22:56:39 PM
In aflevering 5 viel niemand af en daarom was Pieter Jan afgelopen vrijdag zélf te gast bij schiffers.fm!

Interview met de presentator


Citeer- De titel 'Future' lijkt er op te wijzen dat de hint (voor een deel) op iets slaat dat later dan aflevering 5 gaat gebeuren. Het zou daarom kunnen dat de muzikale aanwijzing dit keer geen hint naar de Mol is, maar een hint naar de kandidaat die uiteindelijk het spel gaat winnen. De regels "I always knew it would take a liar, In this brave new world to survive, It's gonna happen in the future" kunnen zo op Regina slaan, die in aflevering 5 het duidelijkst liegt, namelijk over het feit dat ze met 1000 euro uit de pot een vrijstelling kocht: Regina ('liar') wint uiteindelijk ('future') het spel ('survive'). foppe55 en Qper voegen hieraan toe dat je de letters van het woord 'earring' zo kan husselen dat er 'Regina R.' komt te staan. Wint Regina goud ('Golden Regina R.') en is ze dus de winnares?

Bron: www.wieisdemol.net

Regina stemt op Edo, dus is Edo dan de mol?

hillo

Deze week waren de finalisten in de uitzending, Dennis, Edo en Regina deden hun verhaal. Beluister het hier!

Interview met Dennis Weening, Edo Brunner en Regina Romeijn

En ook was het tijd voor de allerlaatste muzikale aanwijzing, volgende week de uitleg!

Muzikale aanwijzing nr. 9

hillo

#23
Afgelopen donderdag was te zien hoe Dennis zich bekend maakte. Hij is de mol! Bij Hans Schiffers vertelt hij over 'het mooiste dat hij ooit gedaan heeft'!

Interview met Mol Dennis Weening

En eindelijk was het zover. Hoe hebben de muzikale aanwijzingen tot Dennis geleid? De mol zelf legt uit!

Uitleg van de Muzikale Aanwijzingen