Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Vragen

Gestart door Killerflight, oktober 21, 2005, 18:23:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Killerflight

Stel hier je vragen over de forum awards

Nou ik heb er al 1

Wanneer kan ik meedoen aan een forumaward?

Luc

Als er forumawards zijn kan je door anderen worden genomineerd. Wanneer je genomineerd bent kunnen mensen op je stemmen... ben je de winnaar dan krijg je de award

Killerflight

Oke en wanneer is da ???

Tinuzzz

Waarschijnlijk aan het eind van dit jaar!
Toch Luc??  ;)
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc


Killerflight

Oke
Moet ik me dan opgeven of gaat het automatisch?
Zo ja krijg ik bericht binnen als ik gewonnen heb of het begint?

Lies

je kan je niet opgeven :P Je meot genomineerd worden..

Killerflight

[Oh en hoe gaat dat
dan zal ik zeker nooit een award winnen

Sjors

Waarom niet? Iedereen kan een award verdienen, het zal er van afhangen wat de categorie?n worden

Killerflight

He iedereen heeft zo een hekele aan me dus daarom

Luc

#10
Vulcan....

Misschien moet je eens niet zo snel conclusies trekken, misschien denken mensen dat helemaal niet, misschien vinden mensen je alleen maar af en toe irritant, meer niet..... iedereen kan irritant zijn: hoef je nog geen slecht mens voor te zijn

en nou ophouden met dat gezeur van: jullie hebben een hekel aan me..... sorry, kvind t nogal irritant, en ik ben niet de enige. Ook zou ik graag willen dat je niet OVERAL negatief doet over je leven. Je mag best een klote leven hebben, (ook al hoopt hier niemand dat natuurlijk) en dat ook wel vertellen, maar aub niet overal. Dan gaan mensen je irritant vinden en minder respect voor je krijgen of je zelfs niet meer geloven en het aanstellerij vinden. Ook kunnen ze zich er zelf misschien wel treurig door gaan voelen: ik neem aan dat dit NIET je bedoeling is! En ga vooral niet zeggen dat iedereen je hier haat.... want dat is niet zo... Ik kan je niet verzekeren dat NIEMAND je in je leven je haat, daar ken ik je niet voor. Het enige wat ik duidelijk probeer te maken is dat wij je niet haten of weg willen hebben, nogmaals: alleen soms irritant vinden...

Kop op, er zijn ook leuke dingen in t leven jonge, Lekker forummen hier, of op je eigen forumpje waar jij alles kan bepalen en bespreken... en vast nog wel meer! Je hondje, genieten als het internet het eens een keer lekker doet etc. Let op die dingen, probeer in je gedachten wat afstand te nemen van andere negative dingen. Ik geloof dat dan ook jij gelukkig kan worden hoor! En als je nu denkt: ik word toch nooit gelukkig en positief: reageer dit dan niet af op dit forum (daar heb je toch je eigen forumpje voor ;) ). Niet leuk voor sjors, andere leden en gasten... En je wilt denk ik niet dat we je weg willen!

maarrr,,

[offtopic] ,,,?

Back 2 Topic

:D ;D ;)

Killerflight

Oke begrepen

Maar wanneer zijn de eerste forumawards?

~McDuck*

Citaat van: vulcanblaster op oktober 25, 2005, 08:03:25 AM
Oke begrepen

Maar wanneer zijn de eerste forumawards?
November- December waarschijnlijk

Dan word er een topic gestart, waar je op kan reageren welke awards we nu weer zullen doen.

Daarna zal waarschijnlijk door -degene die het inititief om de award te begeleiden- een pm worden gestuurd naar iedereen waarin staat dat je iemand kan opgeven voor die gekozen awards die in die topic staan waar ik het net over had.
Dan kan je naar de persoon een pm terug sturen met wie JIJ nomineert voor die bepaalde award.
Dan na een poos zullen degene waar het meest op gestemd is bij de nominering  (van elke award apart) een poll worden geopend, waar je dan op kan stemmen. Die poll zal open zijn gedurende een maand ofzo.

En daarna wordt de winnaar bekend gemaakt en heeft diegene die bepaalde award gewonnen.

Luc

Citaat van: McDuck op oktober 25, 2005, 17:27:26 PM

Daarna zal waarschijnlijk door -degene die het inititief om de award te begeleiden- een pm worden gestuurd naar iedereen waarin staat dat je iemand kan opgeven voor die gekozen awards die in die topic staan waar ik het net over had.


degene die het inititief om de award te begeleiden Ik en Tinuzzz [jumpiej]

~McDuck*

Persconferentie

Ik als HFM crew heb uiteraard een paar vragen. :P

Wanneer was u van plan om de polls te starten?

Hoeveel mensen hebben al ingezonden?

Moeten er nog veel (van de actieve) mensen nog inzenden?

Wat is daarop uw antwoord? ::)