Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Bootleggers

Gestart door Sjors, juni 26, 2004, 11:37:31 AM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Het spel Bootleggers, een soort maffia-game, waarbij je door auto's te jatten en banken te overvallen geld kunt verdienen.

Met dat geld kun je wapens en kogels kopen en dAN KUN je zelfs iemand vermoorden.

Speel het ook: www.bootleggers.us en geef hier jou mening

bas

bootlegger is wel leuk  :D voor al om dat je auto's en zo kan jatten 1 ding is een minpuntje dat als je een auto heb gejat dat je dan gelijk naar een andere stad moet :-\ das wel shit
  naja kzie je op apeland groetjes bas

ron

Bootleggers ruleert..... ik heb nu 2 miljoen... en de beste geweren en beschermings die er zijn. Egt een aanrader voor alle online gamers die nx te doen hebben  ;)

Sjors

De game is opzich niet zo goed, maar als je het eenmaal speelt is het echt heel leuk. Zeker een aanrader, maar je moet wel even doorzetten!

Susa

volgens mij is eht echt zon verslavend saai spel  :P maarja, ik heb het nog nooit gedaan hoor.

Maarten

je akn ook mobstar gaan doen dat is nl en mooier en je kan meer dingen.... www.mobstar.nl geloof ik et is eigenlijk precies zelfde alleen kan je meer crimes doen enzo.... en boot kopen en vliegtuig:P

Sjors

Dat duurt eventjes....

mesabjorn

ik ben er al weer mee gestopt

Susa

het was een trent maar nu neit meer dus :P doet sjors het nog steeds?

Sjors


Lies

ik kan het nog niet spelen whahahha

Susa

hoeft neit meer, de trent is voorbij  ;) ik heb het nog nooit gedaan  :o, ik heb al een druk genoeg leven vin ik:P

Sjors

Ik ben er gewoon op uitgekeken, want z? leuk is het nouw ook weer niej

Lies

kortom hij was gewoon saai ::) :P :D

Sjors

Het was wel leuk hoor, maar je raakt er gewoon op uit gekeken.