Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Bootleggers

Gestart door Sjors, juni 26, 2004, 11:37:31 AM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

net zo als veel muziek c-ker word ook zo saai, maarja das weer een ander onderwerp.

onderwerp is ook beetje uitgekeken :P

Susa

ja eerst speelde ik de sims heel vaak, en nu helemaal niet meer. maar dat komt ook een beetje omdat ik er eerst ff geen tijd voor had. maar ook met muziek, al hoor je het te vaak, wordt het irritant.

Lies

jah de sims heb k ook gespeeld

Sjors

Citaat van: susa op juli 13, 2004, 17:09:37 PM
ja eerst speelde ik de sims heel vaak, en nu helemaal niet meer. maar dat komt ook een beetje omdat ik er eerst ff geen tijd voor had. maar ook met muziek, al hoor je het te vaak, wordt het irritant.

ken je het muziekje van pokemon, dat is pas vervelend

Lies

jah de nieuwe of de oude  :P of de muziek op achtergrond van the sims ook zo  :-X *gaap

Susa

die van de sims gaat nog wel, die van pokemon is pas irri!  :o

Lies

ken je Ernstige Deliciten, die muziek is wel mooi :D (niet voor lianda bedoelt, die weet t wel  :P)

Sjors

is daar een website van?

Lies

www.ernstigedelicten.vara.nl

daar komen li-tje en ik vandaan, van t forum =)

Susa

ernstige delicten rulez!! ik keek het vet vaak, goeie serie.

mesabjorn

oh maar het is een game topic he
btw ik speel bootleggerz ook niet meer, als je eenmaal alles hebt gekocht enzo begint het egt saai te worden dan moet je doorzetten totdat je mensen ken vermoorden enzo maja

Chris.B

bootleggers is een stuk beter dan mobstar want mobstar vraagt geld en bootleggers niet

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Sjors

speel jij nog veel bootleggers, chris?

Monique

ik ben gestopt met bootleggers spelen toen ik eindelijk autos kon jatten, enzo, en ik had eindelijk veel geld, en toen was er iets fout en toen was alles weer terug naar de laatste keer dat het gesaved was, en dat betekende dat ik helemaal niets meer had... :( toen vond ik t een klote :-[spel en nou doe k t niet meer.. maar t is beter als mobstar ofzow ja, want t vraagt teminste geen geld (schrale nederelanders  weer.. :P )
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Er zijn zoveel online spelletjes waar geen geld voor gevraagd wordt, dus ik snap niet dat het goed loopt.