Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Mayaguana Café

Gestart door Luc, mei 07, 2006, 03:23:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Is goed!

Kan ik nog even mijn flippo's tellen...
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

We zijn allemaal weer erg benieuwd naar Luc's schrijftalenten he :P
Van wie zou die ene kreet nou toch komen ? :o

Tinuzzz

Luc, wat schrijf je geweldig!! Tadaa :P
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Sorry dat er al weer een tijdje geen aflevering is verschenen, maar ook ik (en Luc vast ook wel) hebben een persoonlijk leven vol proefwerken enzo :P Na Kreta heb ik weer alle tijd van de wereld, dus dan zal er vast en zeker weer een nieuwe aflevering aankomen!

Lies

anders gaan jullie OP Kreta wat schrijven :P

hillo

Hopelijk kom ik Luc niet al te veel tegen :P Een beetje Luc-Rust kan ik wel gebruiken zeg :P

Marloes

Komt er dan nu weer bijna een aflevering? :P :P

hillo

Het is nog steeds Luc z'n beurt, maar die is én op vakantie, én er komt maar nix van.. Als ik vanmiddag tijd heb zal ik anders wel schrijven :)

Marloes

bijna 2 maanden later.. :P.. en er is nog steeds niks :(

SpydeR

het wordt gewoon nog spannend
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Marloes


Marloes

Wij willen een nieuwe aflevering! Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!Wij willen een nieuwe aflevering!  :P

hillo


Marloes

Ik denk dat er niks meer van komt  :P

hillo

Citaat van: marloes op juni 13, 2007, 12:35:15 PM
Ik denk dat er niks meer van komt  :P

zou je denken? :P