Opdracht 9: Vertrouwenspersoon

Gestart door Sjors, mei 22, 2006, 18:38:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

De persoon die door jullie het meest vertrouwd worden zijn: Christien en Mark, aangezien we 1 kandidaat nodig hebben voor deze opdracht hebben we gekeken naar wie het hoogst stond op het lijstje van de een na grootste vertrouwenspersoon.
Dit was Mark

In de twee komende executies kun je nog gewoon bonuspunten inzetten, de bonuspunten die je in de komende twee executies niet gebruikt, ben je kwijt.
Na deze executies kun je nog wel bonusppunten verdienen, die tellen dan automatisch mee voor de eerstvolgende test.

De vertrouwenspersoon, Mark, krijgt 13 bonuspunten. Deze mag hij verdelen onder zichzelf en de andere kandidaten. Hij moet er wel voor zorgen dat als hij de verdeling hier plaatst, minimaal 4 van de 7 kandidaten deze reactie quoten en zeggen dat ze het er mee eens zijn.
Dus als Mark zijn verdeling plaatst en daarna de meerderheid deze quote en aangeeft het hiermee eens te zijn, gaat de verdeling door.

Als 4 mensen zeggen het ermee eens te zijn --> 500 in de pot
Als 5 mensen zeggen het ermee eens te zijn --> 1500 in de pot
Als 6 mensen zeggen het ermee eens te zijn --> 2500 in de pot
Als 7 mensen zeggen het ermee eens te zijn --> 5000 in de pot

-------------------------------------------------------------------------------
Gaat de verdeling niet door?

Dan krijgt de persoon die het minst vertrouwd wordt 4 bonuspunten en aflopend zo.

Deadline: Dinsdag 19:59

hillo

Telt Mark ook mee als iemand die goedkeurt?

Sjors


vieffan

hoe kwamen jullie achter de gene die het meest vertrouwd werd??   het enige wat ik em kan bedenken is dat lijstje van een paar dagen geleden  maar dat was tog wie je het meest een vrijstelling gunde??

of ben ik nou dom   ???

Sjors

Citaat van: vieffan op mei 22, 2006, 19:10:59 PM
hoe kwamen jullie achter de gene die het meest vertrouwd werd??   het enige wat ik em kan bedenken is dat lijstje van een paar dagen geleden  maar dat was tog wie je het meest een vrijstelling gunde??

Op dat lijstje, dat was 'de strikvraag'

vieffan

aha :P

leuk dat mensen mij wel vertouwen :D

LC

De verdeling:

Mark: 6
Marloes: 4
Hille: 3

Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?


Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

vieffan


vieffan

dat doe ik omdat ik tog geen kans maak op een joker   dus ja   kan het nu maar gewoon btr geod keuren

Jorg

ohjah Mark zeurde je niet iets over dat je de mol al niet eens meer goed hoeft te hebben met zo veel jokers?
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Jorg

Citaat van: vieffan op mei 22, 2006, 19:28:03 PM
dat doe ik omdat ik tog geen kans maak op een joker   dus ja   kan het nu maar gewoon btr geod keuren
speltip 7: Werk aan je pokerface
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

LC

Citaat van: Jorg op mei 22, 2006, 19:28:13 PM
ohjah Mark zeurde je niet iets over dat je de mol al niet eens meer goed hoeft te hebben met zo veel jokers?

Zeker, maar als jij zo'n klootzak bent om het spel te verpesten ga ik net zo hard meedoen