Mol Online Bar: "De Sjekkel"

Gestart door hillo, september 14, 2006, 19:16:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie is 'molletje 7'?

Hillo
Jorg
Mark
Marloes

hillo

En jorg en ik op het einde :P zullen we gewoon blijven doen alsof we zo'n hekel aan elkaar hebben? :P

Jorg

Citaat van: hillo op september 15, 2006, 16:23:14 PM
En jorg en ik op het einde :P zullen we gewoon blijven doen alsof we zo'n hekel aan elkaar hebben? :P
doe maar niet, we moeten wsl nog langer mee dan vandaag  ;D
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

vieffan

en ik zei gister nog tegen hillo   ik heb nooit op- mark gestemd maar hem tog altijd verd8 gevonden :P

haha  wat stom

vieffan

nou jongens  mol online 8 ik kom eraan ;)

Marloes

Ik vind dat we allemaal goed gespeeld hebben :P en zie ook uit naar de strijd der mollen :P

Jorg

wanneer ik eik de mol had weet ik niet meer, iig al bij biecht 4:

Ik weet nog steeds niet wie nou de mol is, moeilijk hoor!
Kijk iedereen heeft wel iets molligs, iedereen probeert zichzelf verdacht te maken.
Hoe iedereen zich manifesteert, zich verdacht voordoet, twijfel alom.
Echter wanneer ik puur op mol acties ga kijken kom ik maar bij 1 iemand uit.
Bij diegene kun je een slimme manier van spelen toeschrijven, of je kan het dom noemen.
Maar hoe je het of went of keert het is moeilijk.
Om na te gaan of diegene echt de mol is, ik weet het niet, dat zal de toekomst uitmoeten wijzen.
Liefst blijf ik er daarom nog even in 

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

haha :P Weetje hoe vaak ik Mark heb geprobeerd te hinderen bij zijn sabotages :o lijkt me wel leuk als mark dan nog ff al z'n streekjes neerzet (hij is tenslotte goed in schrijven :P ) en dan zal ik daarbij mijn hindernis zetten :P want sjongejonge, dat waren er heel wat!

Marloes


hillo

maar op wie heeft iedereen nu gestemd?

vieffan

ja dat si mss wel leuk om te weten wat je nou allemaal gedaan hebt

en ik heb op het laatse op hillo gestemd  maar eerste gesplits tussen mark en hillo  (d8 ik)

Luc

Muzikale hints! De oplossingen zijn er!

Lies

ik wist al dat hij t was, ik vodn ook overduidelijk maar zelfs de avatar van de mol!

wicky the viking

Ten 1ste Jorg proficiat met je overwinning , een top prestatie

Ten 2de Hillo ; ik hoop dat je net zo blij bent met de 2de plek als ik destijds was want het is echt een goede prestatie

Marloes ; je hebt mij verslagen , niet dat ik zo goed ben maar nu ik weet wie de mol is , ik zat ook op het goede spoor
en dan is het wel weer goed

wat mij "genekt" moet hebben zijn de 3 vragen in de voor mij laatste test die ik moest gokken
daar heb ik waarschijnlijk verkeerd gegokt '.

toch heb ik een leuk spel gespeeld
Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

die ava wist ik ook :P maar ik heb dat niet aan jou verteld loes :( want dan wist je het zéker, en kon ik je later eventueel niet meer aan het twijfelen brengen :P

Marloes

Haha.. je hoeft me ook neit alles te vertllen :P

maar robert ik vond je een leuke medi-kandi en ik had denk ik geluk dat ik op het laatst nog een bonuspuntje kon krijgen :P