Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 1: Logiwatteh??

Gestart door hillo, oktober 21, 2006, 00:23:42 AM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

1)   De Wendy van Dijk-liefhebber die ook nog een uitslaper is,

Kan dit ook een liefhebSTer zijn?

hillo


Luc


Luc

de jongen die ooit naar de eerste hulp moest met een oogprobleem!

Jammer dat Remco/killerdinges niet meedoet :P

*marianne*

Citaat van: _Luc_ op oktober 27, 2006, 16:54:57 PM
Citeer1)   De Wendy van Dijk-liefhebber die ook nog een uitslaper is, geen teamgenoot van de honkballer/honkbalster die van Zwitserland houdt, zal nog een flinke tegenstander kunnen vinden in WICKY DE VIKING ( ROBERT ) deze opdracht. Geen van hen zit in team Rood.

2)   De persoon die bedplassen omschrijft als het smerigste wat hij/zij ooit gedaan heeft, zit niet in team Groen.

3)   Team Geel heeft zijn eerste lid gevonden: de jongen die ooit naar de eerste hulp moest met een oogprobleem!

4)   CHRISTIEN, is geen teamgenoot van POLTERGEIST ( MARIO ). De één hoort bij *marianne*, óf bij degene met een haat voor bekende mensen. De ander hoort bij degene die volgens zichzelf 1,5 uur per dag online is (ELISE/LI-TJE (LIANDA))?), óf bij de jongen die ooit naar de eerste hulp moest met een oogprobleem.

5)   Degene die 2 Canadareizen maakte, tegenstander van *marianne* én degene met een haat voor bekende mensen,  en LUC, zullen het goed moeten kunnen vinden als teamgenoten!

6)   *marianne* zit bij POLTERGEIST (MARIO)!

7)   WICKY DE VIKING ( ROBERT ) zit niet in een kleur waarin een 'o' zit!

CiteerTeam Rood:
-
-
-


Team Blauw:
-
-
-

Team Geel:
-
-
-

Team Groen:
-
-
-

Jorg

1ste hulp met oogprobleem ben ik.
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

vieffan

Citaat van: *marianne* op oktober 27, 2006, 18:53:01 PM
Citaat van: _Luc_ op oktober 27, 2006, 16:54:57 PM
Citeer1)   De Wendy van Dijk-liefhebber die ook nog een uitslaper is, geen teamgenoot van de honkballer/honkbalster die van Zwitserland houdt, zal nog een flinke tegenstander kunnen vinden in WICKY DE VIKING ( ROBERT ) deze opdracht. Geen van hen zit in team Rood.

2)   De persoon die bedplassen omschrijft als het smerigste wat hij/zij ooit gedaan heeft, zit niet in team Groen.

3)   Team Geel heeft zijn eerste lid gevonden: JORG!

4)   CHRISTIEN, is geen teamgenoot van POLTERGEIST ( MARIO ). De één hoort bij *marianne*, óf bij degene met een haat voor bekende mensen. De ander hoort bij degene die volgens zichzelf 1,5 uur per dag online is (ELISE/LI-TJE (LIANDA))?), óf bij JORG.

5)   Degene die 2 Canadareizen maakte, tegenstander van *marianne* én degene met een haat voor bekende mensen,  en LUC, zullen het goed moeten kunnen vinden als teamgenoten!

6)   *marianne* zit bij POLTERGEIST (MARIO)!

7)   WICKY DE VIKING ( ROBERT ) zit niet in een kleur waarin een ‘o’ zit!

CiteerTeam Rood:
-
-
-


Team Blauw:
-
-
-

Team Geel:
-
-
-

Team Groen:
-
-
-

hillo

Nog even voor de duidelijkheid: jullie hebben maar één kans! Als wat er straks in het rood staat fout is, is de opdracht mislukt!

Ulysses

Citaat van: vieffan op oktober 27, 2006, 19:20:00 PM
Citaat van: *marianne* op oktober 27, 2006, 18:53:01 PM
Citaat van: _Luc_ op oktober 27, 2006, 16:54:57 PM
Citeer1)   De Wendy van Dijk-liefhebber die ook nog een uitslaper is, geen teamgenoot van *Yolanda/Ulysses*, zal nog een flinke tegenstander kunnen vinden in WICKY DE VIKING ( ROBERT ) deze opdracht. Geen van hen zit in team Rood.

2)   De persoon die bedplassen omschrijft als het smerigste wat hij/zij ooit gedaan heeft, zit niet in team Groen.

3)   Team Geel heeft zijn eerste lid gevonden: JORG!

4)   CHRISTIEN, is geen teamgenoot van POLTERGEIST ( MARIO ). De één hoort bij *marianne*, óf bij degene met een haat voor bekende mensen. De ander hoort bij degene die volgens zichzelf 1,5 uur per dag online is (ELISE/LI-TJE (LIANDA))?), óf bij JORG.

5)   Degene die 2 Canadareizen maakte, tegenstander van *marianne* én degene met een haat voor bekende mensen,  en LUC, zullen het goed moeten kunnen vinden als teamgenoten!

6)   *marianne* zit bij POLTERGEIST (MARIO)!

7)   WICKY DE VIKING ( ROBERT ) zit niet in een kleur waarin een 'o' zit!



de honkballer/honkbalster die van Zwitserland houdt=Ik ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Lianda wil graag overleg op het forum! (toch? :P )

vieffan

lianda en elise  jullie moeten nou egt een keer duidelijk maken wie nou die 1,5 uur is  zo kunnen we nioet verder!!

ik vind het egt verdacht hoor wat jullie doen.

Lies

nou lekker zeg ik heb meteen al gezegt dat ik 1,5 was en dan moet lianda dat ook zo nodig zijn :P, misschien word niet eens iedereen genoemd ik weet t ook niet hoor :P

vieffan

ja wel iedereen word genoemt. 

Ulysses

iedereen wordt inderdaad genoemd, er zijn twaalf omschrijvingen:
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Ulysses

1. De wendy van Dijk-liefhebber die ook nog een uitslaper is...
=...


2. Honkballer/honkbalster die van Zwitserland houdt...
=Yolanda (Ulysses)


3. Degene die bij het gemeenste ooitgedaan "Het niet waarderen van mijn moeder voor alles wat ze voor me doet" heeft ingevuld...
=Robert


4. De persoon die bedplassen omschrijft als het smerigste wat hij/zij ooit gedaan heeft...
=...


5. De jongen die ooit naar de eerste hulp moest met een oogprobleem...
=Jorg


6. Degene die drama als lievelingsvak heeft en niet goed tegen zijn/haar verlies kan...
=Christien


7. De jongen uit Balen...
=Mario (Poltergeist)


8. Degene die zich positief omschrijft als eigenwijs, enthousiast en makkelijk...
=Marianne


9. Degene met een haat voor bekende mensen...
=...


10. Degene die volgens zichzelf 1,5 uur per dag online is...
=... (Elise/Lianda??)


11. Degene die 2 Canada reizen maakte...
=... (Jos??)


12. Degene met als lievelings lied Torn van N. Imbruglia...
=Luc


Over:
-Elise (#10??)
-Mark
-Lianda (#10??)
-Jos (#11??)
-Marloes


Overigens moeten Elise en Lianda ff goed kijken of ze zichzelf niet in éen van de andere omschrijvingen ook herkennen, één van hen zou dat toch moeten kunnen...
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."