Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Ralph en Servio (EXIT 1)

Gestart door Marloes, februari 23, 2007, 16:31:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes



Naam: Ralph
Leeftijd: 27 jaar
Beroep: Business Consultant

Naam: Servio
Leeftijd: 23 jaar
Beroep: Kapper, barman en drag queen-entertaine

Ralph en Servio kenden elkaar voor de race nog niet en zijn dus totaal onbekend voor elkaar. Ze komen beiden uit Nederland, maar zijn voor de rest grote tegenpolen. Ralph doet mee om te winnen. Hij is impulsief, open en direct en niet bang om het spel smerig te spelen.
Servio denkt vrienden te kunnen maken onder de lokale bevolking en deelnemers. Hij verwacht ook een cultuurshock te zullen beleven.

1. Waarom wilde je graag meedoen aan Peking Express: Zuid-Amerika?

R: Voor het uitbundige avontuur, de zeer interessante culturen van de inheemse bevolking, de persoonlijke uitputtingsslag en voor de sublieme, persoonlijke uitdaging.

2. Hoe heb je je op de reis voorbereid?

R: Ik heb een aantal afleveringen gekeken van voorgaande series en heb 20 kilo aan stenen in een backpack tas gedaan om vervolgens tientallen kilometers lopen (eerlijkheid gebied mij te zeggen dat dit enigszins meeviel....)

3. Welke eigenschap kun je goed gebruiken tijdens de reis in Zuid-Amerika?

R: Doorzettingsvermogen, positief denken en ook proberen te genieten!

4. Welke eigenschap zal jou in de weg gaan zitten?

R: Ik ben raak snel geïrriteerd.

5. Op welke manier ga jij bestuurders van auto's, bussen, vrachtwagens overtuigen om jou een lift te geven?

R: Op een assertieve manier.

6. Heb je wel eens eerder gelift?

R: Nee, nooit reden en behoefte aan gehad.

7. Heb je al eerder verre reizen gemaakt wat was je mooiste reis?

R: Ja, Indonesië



Marloes

Die komen denk ik niet ver op de een of andere manier.. maarja is ook nog ff afwachten.. :P

hillo

barman in een homobar?  dan past ie vast leuk bij die ene die wil opkomen voor de homoseksualiteit :P

hillo

Ralph is bah, echt zo'n patser leek ie me, dus ik ben blij dat hij weg is :P en t is wel beter misschien anders keken we steeds naar een kreunende servio  ::) (van de pijn in z'n VOET dan he.. voor de doordenkertjes :P )

Marloes

Citaat van: hillo op februari 25, 2007, 22:06:33 PM
Ralph is bah, echt zo'n patser leek ie me, dus ik ben blij dat hij weg is :P en t is wel beter misschien anders keken we steeds naar een kreunende servio  ::) (van de pijn in z'n VOET dan he.. voor de doordenkertjes :P )
:o :o :o

Luc

't was echt zoon balletje, die Ralph :P

hillo