Opdracht 1: Het begin

Gestart door Marloes, oktober 06, 2007, 11:48:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

alfroj

There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Ulysses

#31
En onze dank gaat uit naar Robin...

Voor elk goed gegeven antwoord krijgen jullie €50,- , voor elk fout gegeven antwoord -€50,-
Als jullie het uiteindelijke land weten te raden krijgen jullie daarvoor €250,- extra + degene die het raadt
krijgt 1 bonuspunt. Wanneer het land fout geraden is, geldt -€100,-. Als het land goed geraden is, stopt het spel en kunnen
jullie dus niet meer verder raden voor nog meer geld. Bedenk dus goed wanneer je raadt voor het land.
Wanneer het spel stopt, geldt voor de niet-geraden antwoorden -€50,-


6 x €50   = €300
1 x €250 = €250

4 x -€50  =-€200

Kortom, we hebben nu (300+250-200) = €350 verdient, in plaats van de mogelijke (10 x €50 + €250) = €750..

Dit omdat Robin nu naar huis kan gaan met een bonuspunt..
Dank je wel?!?  ???
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


alfroj

There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Yanniick

#33
Citaat van: alfroj op oktober 06, 2007, 14:35:48 PM
o graag gedaan ;)

Robin echt dom van je  >:(

Ik poste het land voor te kijken of de gegeven antwoorden juist zijn en als die andere niet meer komen we op zijn minst konden gokken maar dan kom jij weer met je domme actie ,

Robin ik ga er echt voor zorgen tot jij zo min mogelijk andere bonuspunten verdient want dit vind ik gwn dom

alfroj

ok sorry ;) was misschien beetje dom... had niet alles goed doorgelezen :P ik wil best nog even doorgaan en het bonuspunt weer inleveren als dat nog mag :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Yanniick

Citaat van: alfroj op oktober 06, 2007, 14:40:57 PM
ok sorry ;) was misschien beetje dom... had niet alles goed doorgelezen :P ik wil best nog even doorgaan en het bonuspunt weer inleveren als dat nog mag :P

uhm als iemand hier alle opdrachten goed doorleest ben jij het wel ..,

eefisinlove

we moeten het antwoord ook eerst nog 3 keer bevestigen in het rood. zo lang we dat niet doen kunnen we dus doorgaan met andere antwoorden raden?

Yanniick

Citaat van: eefisinlove op oktober 06, 2007, 14:45:09 PM
we moeten het antwoord ook eerst nog 3 keer bevestigen in het rood. zo lang we dat niet doen kunnen we dus doorgaan met andere antwoorden raden?

ik denk niet tot dat is bij het land van de bestemming ..,

alfroj

iemand wel es in Mauritanië geweest?
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Ulysses

Nope, ik niet..

Weet niet eens waar het ligt eigenlijk.. Jij wel?? :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Yanniick

ik weet niet eens waar het is ..

ik zocht alleen bij dit ;

http://nl.wikipedia.org/wiki/Landen_van_de_wereld

en ik keek bij de m en ik zag een land waar tan in stond maar die e klopte niet want deze E had puntjes op de e maar toen zag ik tot Tsjechië toch met die e met puntjes moest dus toen wist ik het  ;D

Yanniick

dit vond ik op wikipedia ;

Mauritanië is een land aan de westkust van Afrika en grenst aan Westelijke Sahara, Algerije, Mali, Senegal en de Atlantische Oceaan. De hoofdstad en grootste stad is Nouakchott, aan de Atlantische oceaan.


hillo

Aha, maar kunnen we van Marloes nog even bevestiging krijgen dat de opdracht nu al afgelopen is? Of moeten die antwoorden ook nog 3x in het rood?

Wel stom dan, zo lang gewacht op opdracht 1 en nu mis ik 'm :P

Sjors

Wat was het antwoord op jouw vraag Hil?

hillo

Ik denk Sophie Hilbrand :P als dat uitkomt met letters is het dat