Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Stel een vraag aan degene die hier op reageert?

Gestart door Sjors, juni 25, 2004, 22:53:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ik


Lies


dark_faerie

tsjah helaas..

ken jij iemand met een band?

Lies

:) :) :) :) :) jah :) :) :) :) :) :)

Wil jij ook wel eens onzichtbaar zijn?

Monique

jah,, mensen beguren//

zou je wel eens heel ff van lichaam willen wisselen met iemand van je school bijvoorbeeld?(net met een beroemdheid hoor)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

jah zou me leuk lijken..

erger jij je ook zo aan mensen die elkaar elke pauze om de hals vliegen?

U fT. Me

Owhz hou daar AUB over op man ! Ik ga zowat over me ne alsk daar tegenaan moet kijken ..! Zo mega erg kakkerig !

Waarom vind jij het leven saai ?

Monique

omdat het elke keer hetzelfde is,, naar school, naar huis enzovoort, maar eigenlijk vind ik dat het wel meevalt hoe saai het is...
Citaat van: GwoOn Sjeef op maart 12, 2005, 21:47:04 PM
Owhz hou daar AUB over op man ! Ik ga zowat over me ne alsk daar tegenaan moet kijken ..! Zo mega erg kakkerig !
waarom nou weer kakkerig,??? net of alleen kakkers dat doen?? wij hebben op school juist allemaal van die gothics en alto's die dat doen... 2 gothicpotten, die zijn pas erg,, niet omdat het twee meiden zijn, maar het is gewwon ranzig dat ze de hlee tij d aan elkaar kleffen, vind ik ook met jongen en meisje!

hou je ook zo van huiswerk? :-\
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Citaat van: Monique op maart 13, 2005, 16:33:44 PM
omdat het elke keer hetzelfde is,, naar school, naar huis enzovoort, maar eigenlijk vind ik dat het wel meevalt hoe saai het is...
Citaat van: GwoOn Sjeef op maart 12, 2005, 21:47:04 PM
Owhz hou daar AUB over op man ! Ik ga zowat over me ne alsk daar tegenaan moet kijken ..! Zo mega erg kakkerig !
waarom nou weer kakkerig,??? net of alleen kakkers dat doen?? wij hebben op school juist allemaal van die gothics en alto's die dat doen... 2 gothicpotten, die zijn pas erg,, niet omdat het twee meiden zijn, maar het is gewwon ranzig dat ze de hlee tij d aan elkaar kleffen, vind ik ook met jongen en meisje!
Sjeef hoezo kakkerig.. slaat nergens op.. zijn zo veel verschillende mensen die dat doen bij ons op school....


hou je ook zo van huiswerk? :-\
Jah

Krijg jij ook liedje van Garbage niet gedownload?

U fT. Me

Ik kan die wel downloaden

Kijken jullie nu ook naar PE ?

(enne dat ene .. dat is mijn mening .. en daarmee moet je maar meedoen ... of je er mee eens bent of niet .. mag ik niet eens meer mn mening uiten)  :-\

Lies

Je stopt mensen in een hokje >_< daar erger ik mje nog steeds aan bij jou srry :-\

Ik kan dat liedje wel downloaden maar krijg ik rare versie :-\

Nee kijk ik niet naar...

Moet jij ook zo naar school?

dark_faerie

pfiew,, gelukkig niet

heb jij nog toetsen voor morgen?

Lies

Jah Nederlands..
Heb jij je laatste pw Engels ook goed gemaakt?

dark_faerie

ik geloof het niet

kan jij de A.c.I van latijn uitleggen?

SpydeR

totally spies is duf
spongebob is veel leuker
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.