Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Kinderprogrammaatjes uit de oude doos

Gestart door Susa, juli 11, 2004, 17:09:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

Jah dat vond ik ook vet jammer!
Eigelijk wel raar dat ze er mee gestopt zijn. Ik ken heel veel mensen die er naar keken. ZE hadden er vast geen zin meer in ofzo.

Monique

ze wilden op het hoogtepunt stoppen... en dat deden ze :P
alleen wel jammer!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ja want het was zo goed het kon nie meer beter alleen nog maar slechter he.... :-\

Lies

Tog vind ik het jammer.  Het liedje dat altijd op het einde was ging ik mee zingen. En maar een beetje gokken waar die kaarten zaten en dat soort dingen :)

Sjors

Het was ook een top programma, maar we hebben helemaal niets meer op tv wat er ook maar op lijkt

Lies

Neej inderdaat. Maar als anderen het zouden precenteren zou het tog minder leuk worden. Maar oke. Wat ik ook nog wel eens keek was zigzag. terwijl ik dat niet eens zo leuk vond :P

Sjors

Nee, masar gewoon een programma van het zelfde soort, maar er was helemaal niets meer wat erop leek.

Ik

ik keek vroeger ook cartoon express...

Susa

huh bedoel je cartoon network?

Monique

de cartoon express kwam toch altijd op zondag, en dat werd gepresentateerd door de buurvrouw van carlo en irene in telekids... toch?
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

dat kan ik me echt helemaal neit meer herinneren, wel dat er zogenaamd een buurvrouw was ..

Monique

ja, en die buurvrouw deed op zondag de cartoon express, maar dat keek ik noiot hoor..
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

Citaat van: susa op september 24, 2004, 15:19:10 PM
huh bedoel je cartoon network?

nee ik bedoelde cartoon express maar cartoon network keek ik ook totdat het nederlands werd...

Monique

jah, toen was het minder leuk!!!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

idd ik vond vooral johnny bravo leuk in het engels toen dat in het nederlands kwam was dat egt stom... dat was toen gelijk het stomste...