Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Grand Theft Auto

Gestart door dare dragon, september 05, 2004, 14:25:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

#150
Multi Theft Auto: San Andreas
Site:
http://www.sa-mp.com/

Info:
Er komt over 2 of 3 maandjes een Multiplayer mod uit voor San Andreas.

Als er meer info over komt dan post ik het wel in de topic.

Nog even over San Andreas:
De graphics zijn slecht.
Zelfs de graphics van Vice City zijn beter!

~McDuck*

#151
Pluspunten:
- De luchten zijn (afgezien van de wolken) erg goed gemaakt. Ook heel veel verbetert tenopzichte van de PS2.
- Het is stoer dat je je weaponskills kan upgraden.
- De filmjes die voor de missie of in de missie voorkomen zijn erg goed nagemaakt van hoe het in het echt zou zijn.
- Het vuur/explosies zijn ook behoorlijk goed gemaakt. Het is ongelooflijk moeilijk om dat precies goed te maken. Het is eigenlijk onmogelijk. Want vuur is uniek!
- De rook is ook bijzonder goed gemaakt. Je moet dan wel het spel spelen op maximale graphics, want alleen dan kan je de goeie kwaliteit zien.
- De luchtgevechten zijn echt mijn favoriet:


of
http://home.filternet.nl/~nieuwaal/images/Airfight_1.jpg,
http://home.filternet.nl/~nieuwaal/images/Airfight_2.jpg,
http://home.filternet.nl/~nieuwaal/images/Airfight_3.jpg,
http://home.filternet.nl/~nieuwaal/images/Airfight_4.jpg

Minpunten:
- Als je vanuit een vliegtuig/helikopter van de maximale hoogte er uit springt boven het water en je gebruikt je parachute niet. Dan gaat er nog geeneens iets van je gezondheid (of armor) af.
- Als je met een motor op maximale snelheid rijdt en dan tegen een gebouw of auto botst dan gaat er nopes af. Het kan zijn dat het door de hoge motorskill komt, maar ik vind het absoluut niet logisch, want zelfs de beste racer lukt dat nog niet om niets te beschadigen aan zijn body.
- De graphics zijn zelfs slechter dan bij Vice City en bij de personages is de modeling ook slechter dan bij Vice City.

Extra handigheidje:
Je moet naar de ammunation gaan waar je schietoefeningen kan doen en dan neem een wapen mee zoals SMG, Schotgun of/en M4 (misschien kan het ook nog met andere wapens, weet ik niet) ga dan de schiet oefeningen doen. Dan stop midden in de schietoefening en je aantal kogels verdubbeld van de SMG, Schotgun en M4.

EvaiN

hey gerbert die links doen het wel maar dan krijg je een heeel klein plaatje

~McDuck*

Ik zie het ik heb ze even veranderd.
Nu doen ze het wel.

li-tje

t lijkt me best wel een leuk spel, mar t is zeker heel moeilijk :-\

~McDuck*

Nee, het is geen moeilijk spel.
Maar net als bij elke game moet je er in het begin helemaal inkomen en daarom is het ook het handigst om alle controls naar je eigen idee te zetten hoe jij het makkelijkst het spel speelt. Het spel zelf is gemaakt voor het gemak en je hoeft ook niet zoveel knopjes tegelijk in te drukken. (max 2 ? 3) Plus eventueel de muis voor cameraview of on foot. Er zijn daarom geen speciale moves die het ingewikkeld maken. Het is gewoon lopen, schieten, rijden, vliegen en varen en dat zijn zeker niet de moeilijkste dingen.
Ik denk dat deze genre nieuw is voor jou en daarom zal het zeker wennen zijn, maar oefening baart kunst.
Ik zou zeggen probeer het eens.

Tinuzzz

Wie kan mij helpen!!!

Ik heb laatst een gekopieerde San Andreas gekocht voor de PC.
Alleen hij doet het nu niet.
Heb alles gedaan, crack gekopieerd, geinstalleerd.
Maar als ik het pictogram aanklik, komt er zwart beeld en dan sluit ie zich vanzelf weer af (de pc niet)

P.s. verklik me niet ;D  ::))
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

~McDuck*

#157
Citaat van: Tinuzzz op juli 01, 2005, 16:01:00 PM
Wie kan mij helpen!!!

Ik heb laatst een gekopieerde San Andreas gekocht voor de PC.
Alleen hij doet het nu niet.
Heb alles gedaan, crack gekopieerd, geinstalleerd.
Maar als ik het pictogram aanklik, komt er zwart beeld en dan sluit ie zich vanzelf weer af (de pc niet)

P.s. verklik me niet ;D  ::))
Mogelijkheden:
1. Welke crack heb je gebruikt? Die van HOODLUM? Want die doet het wel!
2. Heb je de crack wel goed geinstaleerd? Hoe heb je het gedaan? (lijkt me niet logische mogelijkheid)

Link voor crack: http://spacetarget.com/games/pc_gta_san_andreas.shtml#GTA:%20San%20Andreas%20v1.0%20[ALL]%20No-CD/Fixed%20EXE
En dan de 1 na onderste: GTA: San Andreas v1.0 [ALL] No-CD/Fixed EXE    08-06-2005 HOODLUM

Tuurlijk wordt het niet verklapt!

Tinuzzz

Citaat van: Tinuzzz op juli 01, 2005, 16:01:00 PM
Wie kan mij helpen!!!

Ik heb laatst een gekopieerde San Andreas gekocht voor de PC.
Alleen hij doet het nu niet.
Heb alles gedaan, crack gekopieerd, geinstalleerd.
Maar als ik het pictogram aanklik, komt er zwart beeld en dan sluit ie zich vanzelf weer af (de pc niet)

P.s. verklik me niet ;D  ::))

Hij doet het wel op mijn nieuwe laptop, cool spel man!!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

li-tje

k krijg hm mss van marijn, dan moe k nog ff een lege dvd an hem geven. Mar arno zei da je als je geen code's gebruikt dat t dan veel te moeilijk is, is da egt zo??

~McDuck*

Citaat van: li-tje op juli 09, 2005, 15:53:57 PM
k krijg hm mss van marijn, dan moe k nog ff een lege dvd an hem geven. Mar arno zei da je als je geen code's gebruikt dat t dan veel te moeilijk is, is da egt zo??
Nee absoluut niet, ik heb hem namelijk al uitgespeeld (de missies dan) zonder ene code.
En ik vond zelfs nog de moeilijkheidsgraad nog best wel laag liggen.

li-tje

mar jij bent dan owk een ervaren gamer!!

~McDuck*

Citaat van: li-tje op juli 12, 2005, 19:59:53 PM
mar jij bent dan owk een ervaren gamer!!
Mwa... Dat kan wel, maar als ik het makkelijk vind, zou de 'groentjes het gewoon normaal moeten vinden.
Maar codes gebruiken moet je alleen voor de lol doen en niet om het spel voor de eerste keer uit te spelen.
Ik heb namelijk zelf gemerkt dat als je dat doet, je het spel toch niet meer speelt (niet altijd)

Ik zal een tip geven om de lol erin te houden:
Gebruik alleen codes als je echt niet verder kan en dan ook alleen voor dat stukje en ga daarna gewoon weer verder zonder codes.

(by the way: je kan het spel niet 100% uitspelen als je codes gebruikt)

Eliwood

je kan altijd verder
bij een bug moet je codes gebruiken
gebruik nooit faqs of vraag nooit hoe je verder moet want als je het spel gehaald hebt dan heb je niet het gevoel of je hetzelf gedaan hebt en das niet leuk vooral niet bij een spel zoals zelda...

~McDuck*

En zeker niet voor een spel als Myst.