Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Leukste spel

Gestart door djwimmy, juni 22, 2005, 12:04:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

djwimmy

Welk(e) spel(len) vind jij het coolst. Wat vind je er cool aan en wat vind je dat er nog aan veranderd moet worden.

Longbow   : duke nukem 3D
McDuck     : duke nukem 3D en call of duty
spyder      : call of duty battlefield 1/2 morrowind+uitbreidingen,sudden strike
li-tje         : Sims 2
Elfje99      : Sims 2
Jack         : offcourse The elderscrolls 3: Morrowind
Eck          : Sims 2
Jean Bob   : advance wars 2
Vulcanblaster: BF 2, BF1942 Desert Combat (mod), BF1942 SWoW II, Generals Zero Hour en RCT 3
aloauithawai:BF 2, BF1942 en BF1942 EoD,Sim City 3000,Age Empires II en Grand Turismo 4
Lenw? Culn?mo: Counter-strike source, Call of Duty v1.1, Mortal Kombat Deception
Posten hier posten daar we posten overal!!

EvaiN

duke nukem 3d -> alleen de graphics zouden eens geupdate moeten worden voor de restr is  het stpel vandaag de dag nog steeds geweldig

~McDuck*

Citaat van: Longbow op juni 22, 2005, 12:20:06 PM
duke nukem 3d -> alleen de graphics zouden eens geupdate moeten worden voor de restr is  het stpel vandaag de dag nog steeds geweldig
ik ga mee met deze keuze, maar ik voeg CoD eraan toe voor de mp want ik heb Duke Nukem 3D niet in mp gespeeld (of via LAN)

SpydeR

call of duty
battlefield 1/2
morrowind+uitbreidingen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

djwimmy

Kheb jullie namen en welke games je leuk vind erbij gezet.
Posten hier posten daar we posten overal!!

SpydeR

sudden strike vindt ik ook wel leuk
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

li-tje

THE SIMS 2

kvind t gwoon een goed spel enzo

Lies

haha ik ook want ik heb/ken bijna geen anderen ja harry potter, maar die is stom vooral als je dan zo die voldemort moet verslaan dat wil soms helemaal niet :P
'flupendo' haha wel gaaf is dat je de toverspreuken elkekeer hoord en je kan rond dwalen in het kasteel.
Maar toch kies ik de sims 2, gaat wel wat langzamer dan 1 bij mij, maar meer bouw technieken, kinderen maken ook vrienden op school, en opzich ziet het er mooier uit, je kan muziek op stijlen zetten, en andere nummers, en dat is wel relaxt soms, want ik kan geen muziek van me zelf doen want dan loopt ie vast, wat ook een nadeel is. Het instaleren was niet moeilijk, heb de dvd versie, dus maar 1 of 2 cdrommetjes :)

Jack

Dat is en blijft offcourse The elderscrolls 3: Morrowind... gewoon Het spel..

~McDuck*

Citaat van: Elfje99 op juni 26, 2005, 11:02:00 AM
...Het instaleren was niet moeilijk, heb de dvd versie, dus maar 1 of 2 cdrommetjes :)
4 bedoel je :p

Lies

Citaat van: McDuck op juni 27, 2005, 09:38:14 AM
Citaat van: Elfje99 op juni 26, 2005, 11:02:00 AM
...Het instaleren was niet moeilijk, heb de dvd versie, dus maar 1 of 2 cdrommetjes :)
4 bedoel je :p
Ik niet ik maar 1tje :)

~McDuck*

Citaat van: Elfje99 op juni 27, 2005, 12:39:39 PM
Citaat van: McDuck op juni 27, 2005, 09:38:14 AM
Citaat van: Elfje99 op juni 26, 2005, 11:02:00 AM
...Het instaleren was niet moeilijk, heb de dvd versie, dus maar 1 of 2 cdrommetjes :)
4 bedoel je :p
Ik niet ik maar 1tje :)
haha maar je zei cdrommtjes :P boeiend :P

U fT. Me

Ik ben het eens met wat elfje en li-tje zeggen !  ;)

~McDuck*

Citaat van: x-DarkFairy-x op juni 27, 2005, 20:03:42 PM
Ik ben het eens met wat elfje en li-tje zeggen !  ;)
met dezelfde reden?

Eliwood

verandert altijd uuuuh nu... ssbm met z'n 4en