Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Uitreikingszaal/Forumawards-Bar

Gestart door Tinuzzz, november 19, 2005, 20:50:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

li-tje

*en daar ben IK*
Lianda is sppr slim gweest voor deze x en heeft zelf een stoel meegnome!! Zo'n stoel als ze bij Evain hebben, die je zo kan verstellen! Das pas heerlijk!
*kzou owk wel biertje lusten zeg!!*
En trouwens, wie wil nog een slapende Niels met oordopjes in?? Kheb foto van hm!! als je wil ff zggn eej:P

Tinuzzz

Zitten jullie goed??

*gaat op de erestoelen zitten vooraan en houdt een plekje bezet voor _luc_, msaar beseft ineens dat hij tijdens de show niet kan zitten, omdat hij het presenteerd!!*
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Sjors

Citaat van: Tinuzzz op november 22, 2005, 18:38:06 PM
Zitten jullie goed??

*gaat op de erestoelen zitten vooraan en houdt een plekje bezet voor _luc_, msaar beseft ineens dat hij tijdens de show niet kan zitten, omdat hij het presenteerd!!*

Wanneer is de uitslag, want over twee weken kan iederen de uitslag van de polls al zien..

Luc


Sjors


Luc


Sjors

Wie gaat trouwens dat kapotte antwoordapparaat opruimen?

Luc

Der zou vandaag toch een schoonmaakster komen?

zeg dames, voel je aangesproken en ruim t eve op aub :P

Lenwë Culnámo

*ROEPT*
KAN HET FF WAT ZACHTER!!!
KPROBEER TE SLAPEN!!!!
EN LI-TJE: HOU DIE FOTO BIJ JE ANDERS GA IK ERGENS MEE GOOIEN!!!!!!
*draait zich met boos gezicht om en (probeert) te slapen*

Luc

En zo keerde de stemming helemaal om, in de uitreikingszaal...  [sorry]

~McDuck*

*gaat rustig zitten na het slopen van het apparaat op een stoel ergens in de zaal en wacht...*

Tinuzzz

De uitslag van de Polls komt niet. Hierna is ronde 2, en dan gaat er in iedere categorie een paar uit totdat in  alle categorieen 3 overblijven en daar kun je weer op stemmen (STEMMEN GAAN NIET OP 0). En dan pas is de uitreiking.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Sjors

#87
Citaat van: Tinuzzz op november 23, 2005, 14:16:26 PM
De uitslag van de Polls komt niet. Hierna is ronde 2, en dan gaat er in iedere categorie een paar uit totdat in  alle categorieen 3 overblijven en daar kun je weer op stemmen (STEMMEN GAAN  OP 0). En dan pas is de uitreiking.

denk je dat dat gaat werken?

Luc


Sjors

Ik weethet ook allemaal zo net niet, met dat systeem