Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 3: Wie is ... de moordenaar?

Gestart door hillo, november 05, 2006, 21:49:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

geefjemening_tk

k had r al helemaal (en dan ook echt helemaal :P ) afgedroogd :P

poltergeist

Ik kom weer eens boven water en zie Mark en Bart vechten voor hun julia.
Plots komt er een groot mes uit Bart zijn shirt vallen. Mark ziet er verslagen uit. Ik duik vlug achter een hoge vaas (toch raar dat alle voorwerpen die ik nodig heb er net zijn?  ;D). Mark riep: 'Jij! hoe kan jij het zijn?' Hij kijkt hem aan en zet het op een lopen. Hij rent door de gang. Hij heeft 2 keuzes, de gang dood en de gang veiligheid. Hij kijkt nog 1 keer achterom. Bart zijn ogen zijn vuurrood. Hij moet harder rennen! Hij rent, vliegt, valt, duikt, staat op en gaat door, het laatste wat we zagen van Mark. Bart volgt hem in de gang des doods.

hillo

Mark vlucht inderdaad de gang des doods in... Aan het einde van de gang is een raam. Buiten bliksemt het. Mark wil vluchten voor Bart en doet het raam open. Dan blijkt het geen raam te zijn maar een dubbele muur! Achter het nepraam ziet hij iemand liggen. Robert.. Het lijkt of hij slaapt en Mark tikt hem voorzichtig aan. Robert rolt levenloos om.. In z'n mond zitten nog de resten van heel wat chemische troepjes. Hij was zijn eigen zoektocht naar de moordenaar begonnen en heeft hem ontdekt.. Echter voordat hij wat kon doen, was het al te laat. Robert was geen agent! R.I.P.

Alweer iemand wiens onschuld te laat bewezen is.........

*voor de pot betekent dit dus weer dat jullie 1000 minder kunnen verdienen!*

Lies

*huppelt nog maar eens voorbij* (ik snap dr helmaal niks van :P) (of was ik al dood? :-\)

Jorg

+[akt elfje bij de hand om te laten zien dat ze nog niet dood is*
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

li-tje

oehhh.. Jorg gaat al zitten flirten met Elise.. komen hier allemaal stelletjes uit?? ::)

Jorg

Ik wil ook wel ff met jou dansen hoor  ;D
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Juudith

Judith is nog een beetje verdwaasd, maar ziet 2 mannen voor zich staan. Ze knuffelt ze en gaat met ze naar de bar om een drankje te drinken. Onderweg struikelen over 2 rollebollende mensen. Het zijn Jorg en Elise.
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

li-tje


Jorg

Citaat van: li-tje op november 08, 2006, 16:29:31 PM
Citaat van: Jorg op november 08, 2006, 16:15:07 PM
Ik wil ook wel ff met jou dansen hoor  ;D
maar ik niet met jou :P ::)
*pakt een dolk en begint hiermee li-tje te strelen muahahha
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Sjors

Jorg begint Lianda te strelen met de dolk, maar als ze niets zegt voelt Jorg zich beledigd. Hij geeft Lianda ene duwtje in de zij en ze valt om. Als Jorg goed kijkt naar de rug van Lianda, ziet hij er nog 3 messen inzitten. Van die doodnormale broodmessen uit de keuken. Hij schrikt zo van dit beeld dat hij zijn eigendolk laat vallen, die midden in zijn teen terecht komt. Au!
Iedereen wist toch dat Lianda geen rechercheur was? Weer 1000 euro minder te verdienen.

Juudith

"Kan ik betalen" zei Mark. "Natuurlijk" zei Judith.
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Jorg

*schrikt zich een hoedje! Zo erg moest Lianda nou ook weer niet behandeld worden! Ik neem het lijk van Lianda mee en zoek iets om haar in te stoppen. Ik zie daar een kist staan. Daar leg ik haar zolang maar neer
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

li-tje

*hier spreekt de geest van Lianda: Jorg, ik hou heus wel van je!! Het kwam er alleen niet zo goed uit, als ik je later tegenkom ga ik met je dansen, zeker weten!!*

vieffan

moordenaar kun je jorg ff vermoorden  dan kunne  ze weer met elkaar dansen :D