Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 4

Gestart door poltergeist, maart 25, 2008, 11:10:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Hangmatten, zoals de naam het voorschrijft blijven ze HANGEN. Iets wat nog niet alle kandidaten doorhebben.

Ook kregen ze stuk voor stuk af te rekenen met hun verleden. Je zou toch denken dat ze de namen ondertussen toch wel van buiten kennen? Of zouden de kandidaten zelf niet doodgeslagen worden met revolutiegebrabbel?

Voor de rest was het een gewone aflevering. Al blijf ik me elke keer weer afvragen waarom kandidaten op 10 minuten van elkaar afliggen in een race over honderden kilometers. Of interpreteer ik de schaal verkeerd en doen ze per race maar 80 km ofzo? Was dit ookal in de eerdere series?

Maar goed, bij deze beschuldig ik Art van valsspelerij. Vooral op het einde zat hij het te rekken. Hoezo de goede auto's voor intressante kandidaten waren op? Ach Artje, dan rek jij het toch voor ons? Nu moet ik hem nog minder. Arme afvallers. Ik mocht hen, zeker leuker dan dat stom koppel dat nu door is.

Ook Dennis blijft ons achtervolgen. Hadden ze die Mayataal geen 5 weken eerder kunnen aanleren? Dan wisten wij misschien veel eerder de betekenis van "kan jij me zeggen wie het is?"
Misschien is het thema van deze serie gewoonweg stiekem de mol. En vermits de mol op alice gebaseert was moet dit ook gebaseert zijn op Alice. (Nu gaat het te ver he  ;D )

Maargoed, zolang niemand "yo!" en "ego" gaat zeggen ga ik het wel verdragen. Over Ego's gesproken, ik hoop zo hard dat geobsedeerde tijdsfreak afvalt. En mooi meisje die het langst had om te leren mag lang lang lang blijven.

WIDMJokertje

Zo he, druk hier man  :P
Nog 1 uur en 56 minuten  ;D
Heb er zo zin!
Terug van geweest, ofzo?

WIDMJokertje

Terug van geweest, ofzo?

hillo

Ik was even bang dat (Mark en) Marlinde af ging(en) vallen :o Doordat Mario zei dat hij het koppel mocht :P Maar gelukkig waren het slechts Hassan en z'n chick :P

Marloes

Ik had liever Jos en Loes zien vertrekken :(

WIDMJokertje

Nee, Wendy & Bruno, dat gevloek van Bruno de hele tijd en Wendy die er telkens achter aan loopt, zó irritant!

En Jammer dat M&M net niet de vrijgeleide wonnen, ze hadden het meer verdiend dan M&D, die Dominique heeft echt geen uithoudingsvermogen man! En gaat ze ook nog aan modellenwerk denken: "Nou, ik heb wel aan die koekjes genoeg hoor" Zo irritant!
Terug van geweest, ofzo?

hillo

Marion is tof :P en Dominique, ach, die minder, maar die hoort er nou eenmaal bij :P

Marloes

Dominique is stom :P Ze wil niet eens winnen :-\
Ik vind t zielig voor Marion dat ze zo´n niet gedreven partner heeft. :(

En Bruno en Wendy,, ja, die mogen er ook uit!

hillo

Citaat van: marloes op maart 27, 2008, 08:42:16 AM
Dominique is stom :P Ze wil niet eens winnen :-\
Ik vind t zielig voor Marion dat ze zo´n niet gedreven partner heeft. :(

En Bruno en Wendy,, ja, die mogen er ook uit!


Wij zijn het ook elk jaar weer eens ::) :P

Marloes

Citaat van: hillo op maart 27, 2008, 10:48:21 AM
Citaat van: marloes op maart 27, 2008, 08:42:16 AM
Dominique is stom :P Ze wil niet eens winnen :-\
Ik vind t zielig voor Marion dat ze zo´n niet gedreven partner heeft. :(

En Bruno en Wendy,, ja, die mogen er ook uit!


Wij zijn het ook elk jaar weer eens ::) :P
Behalve dan dat Marlinde een lekker ding is :P Al is haar partner dat wel