Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Spelcomputers

Gestart door ~McDuck*, oktober 19, 2004, 22:30:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

Welk(e) Spelcomputer(s) vind jij het beste? (Max. 2 stemmen)

PC
Xbox
Xbox 360
PS
PS2
PS3
PSP
GameCube
Nintendo
Gameboy
N-Gage
Wireless

~McDuck*

Welke vindt je het beste?

li-tje

de PC en de Playstation 2, want dat zijn de enige 2 de wij thuis hebbe en ze zijn wel gaaf, vind k, op de andere heb knog nooit gespeeld

Lies

Wij hebben alelen een PC.. dat vind ik meer dan genoeg :)

eidm

Hier ook alleen maar een PC, dus verder kan ik niet kiezen ;)

Ik

xbox is beter dan de playstation 2... grafisch mooier iets beter geluid en je hebt egt ronde dingen en niet 8-hoekig... natuurlijk heb ik ook op de pc gestemd...

Chris.B

gamecube omdat die de leukste spellen heeft voor meerdere spelers en omdat het meestal cartoony is en pc omdat je daar altijd het meest kan

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Chris.B

Citaat van: Ik op oktober 20, 2004, 16:12:26 PM
xbox is beter dan de playstation 2... grafisch mooier iets beter geluid en je hebt egt ronde dingen en niet 8-hoekig... natuurlijk heb ik ook op de pc gestemd...

nou grafisch maken deze twee console niks uit want het licht over het algemeen hoe de spellen zijn en over het algemeen zijn ze gelijk dus maar als er iets voor de xbox later uitkomt dan kan het spel nog aangepast worden zodat het nog mooier wordt maar dat is precies hetzlefd voor als de ps2 later een sple krijgt dan is die mooier

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

~McDuck*

het is wel zo dat de Xbox een betere grafische kaart en een beter processor (900 Mhz of zo) heeft dan de ps2, dus de spellen kunnen op een betere kwaliteit gespeeld worden dan bij de ps2

Ik

en de rondingen bij de xbox zijn, bij de spellen van 2003 en nieuwer, egt rond en bij de ps2 blijven ze tog egt hoekig hor... daarbij hoef je bij de xbox ook geen geheugenkaart te kopen bij het begin das ook een voordeel...

Chris.B

nou dan heb jij zeker last gehad van je ogen toen je erop speelde

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

LC


Sjors

Pc, vind ik inderdaad goed en ik heb er nog niets over te klagen hoor

Chris.B

#12
wij hebben sinds kort een xbox

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

wicky the viking

Ik heb zelf een PS2

Maar ook de "ouderwetse"nintendo's NES,superNES & en de NES 64

vandaar dat ik ook gekozen heb voor PS2 & Ander

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Nirvana-mij

Nou ik sit lekker op de computer :P
en ik heb een gameboy advance maar die staat er nie bij ;)
gnegne.. lekker mario karte :P