Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Mop van de dag

Gestart door mailman45, juli 07, 2004, 16:30:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

bob

jantje wat is de helft van acht?
vier!
heel goed. en de helft van twee?
een?
schitterend! en weet je dan ook wat de helft van een is?
twee  antwoordt jantje
twee? hoe kom je daar bij?
als ik een appel in twee verdeel heb ik twee
stukken

Ik

#61
een dame rijdt met een auto door de straat... juist op dat moment klimmen er een paar arbeiders in een lantaarnpaal... "idioten" zegt de vrouw in de auto... "zo slecht rij ik tog niet"...


nu nog een reactie van monique...  :P :P :P

Lies

Nuo duurt wel ff voor haar reactrie zeg :P

Ik

idd ja... ze is nog nooit zo lang afwezig geweest met een reactie op vrouwenmoppen... nou ja hier komt er nog 1...

Een man heeft een avontuurtje met z`n secretaresse in een hotel kamer. Na een vrij wilde middag valt de man in slaap en wordt vervolgens om 20.30 uur wakker. Geschrokken springt hij uit bed en geeft de opdracht aan zijn secretaresse zijn schoenen buiten over het grasveld hardhandig te wrijven. De secretaresse is enigszins verbaasd maar gaat aan de slag terwijl de man een douche neemt. Omstreeks 21.30 uur komt de man thuis en wordt daar niet al te hartelijk ontvangen door zijn vrouw. Nadat de man heeft uitgelegd dat hij rond de middag met z`n secretaresse naar een hotelkamer is gegaan om ze vervolgens even lekker te nemen is hij per ongeluk in slaap gevallen. De vrouw observeert haar man en zegt: Vuile Leugenaar, je bent weer eens gaan Golfen heh!

mailman45

#64
Een alcoholist zwerft door het bos. Ineens hoort hij diep in het struikgewas hevig gekerm van een vrouw.

De man besluit op het geluid af te gaan, en ziet een beeldschone vrouw, die met haar voet beklemd is geraakt tussen een paar takken.

Voorzichtig buigt hij de takken opzij, en kijkt of de vrouw niets gebroken heeft.

Dankbaar maakt de vrouw zich bekend als de goede fee, en de man mag van haar drie wensen doen.

De eerste, daar hoefde hij niet lang over na te denken: hij wilde dat hij er geen last meer van zou hebben, als hij bleef drinken.

De tweede wens was ook een bijzondere. Hij vroeg aan de fee een fles jenever, die nooit leeg zou raken, en op het moment dat die wens vervuld werd, zette hij het op een zuipen, en viel vervolgens in een diepe slaap.

Twee dagen later werd hij wakker, en wist niet hoe het kwam dat hij zo fit was.

De goede fee zat nog altijd naast hem, en vertelde de man hoe het kwam dat hij geen last had van een beroerd gevoel, na het nuttigen van zoveel alcohol. Ze wees hem op de fles jenever, die zich intussen alweer gevuld had, en zei de man: vergeet niet, je hebt nog een derde wens die ik voor je in vervulling kan laten gaan.

Met dubbele tong lispelde de man: ""Doe-d-doe m-me NOG z-zo'n fles..........""?

Hier stond een leuke ondertitel...........

Monique

koewl!! :P
ik b3n verstandig geworde en reageer der gwon ie meer op (okee ik had ze nog niet gelezen.. geef toe ;) )
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

ik hbe er een speciaal voor monique :P

In een ziekenhuis verzamelen zich familieleden in de wachtkamer, nabij het ziekbed van een ernstige zieke. Uiteindelijk komt de dokter binnen, hij kijkt ernstig en somber. "Ik vrees dat ik heel slecht nieuws voor u heb", zegt hij, rondblikkend naar alle bezorgde en angstige gezichten. "De enige hoop die er nog overblijft voor uw geliefde familielid is een hersentransplantatie. Dit is een experimentele procedure, met het nodige risico, en bovendien dient u zelf voor de hersenen te betalen".

Stil zitten de familieleden in de wachtkamer, terwijl ze het nieuws verwerken. Na een hele tijd vraagt er iemand, "En wat kosten hersenen eigenlijk?". De dokter geeft snel antwoord, "5000 euro voor een mannelijk brein en 200 euro voor dat van een vrouw."

Er valt een pijnlijke stil

De mannen in de wachtkamer proberen niet te glimlachen, en vermijden elk oogcontact met de dames, maar sommigen kunnen het grijnzen toch niet laten. E?n van de mannen, niet in staat zijn nieuwsgierigheid in te tomen, flapt er uiteindelijk de vraag uit die op ieders lippen Ligt, "Waarom is een mannelijk brein zoveel duurder dan een vrouwelijk brein?". De dokter glimlacht om zijn kinderlijke onschuld en zegt tot de hele groep.

"Dat is gewoon de standaardprocedure, mijnheer, we moeten de prijs van vrouwenhersenen wel laag houden omdat die al zijn gebruikt!"

kwam uit een mailtje ;)


Ik

wel flauw voor ons maar een heel leuke mop... ;D ;D ;D

komt een man een bar in en zegt tegen de barman "10 martini's graag"
"zo" zegt die barman terwijl hij inschenkt"dat zijn er wel veel"
"ja" zegt die man en drinkt al die 10 martini's zo snel achter elkaar op dat de barman zegt "nee nee niet zo snel dat is slecht voor uw gezondheid"
"dat zou u ook doen" zegt de man "als u heeft wat ik heb"
zegt de barman "wat heeft u dan?"
zegt de man "50 cent".

lol  ;)

Sjors

Ze blijven allemaal leuk!
Ik vind ze helemaal te leuk

Susa

niet te enthousiast he sjors :P

mailman45

Een boer moest naar de inkoopcorporatie om een nieuwe haan voor zijn ren te kopen.

De oude haan was er niet zo van gecharmeerd, en verzon een list om de nieuwe uit de ren te weren.

Hij wist het vertrouwen van de nieuwe aanwinst te winnen, en sprak met hem af: we houden een hardloopwedstrijd over tweehonderd meter. De winnaar mag de hele ren hebben. Maar omdat ik de oudste ben, wil ik een voorsprong van 50 meter, vanwege mijn conditie.

Dat werd afgesproken, en de hanen begonnen heel hard te lopen, zoals afgesproken met de oude haan 50 meter voor de nieuweling.

Plotseling klonk er een schot, en viel de nieuwe haan dood neer.

Commentaar van de boer: dat is deze week verdorie al de vierde haan van de verkeerde kant
Hier stond een leuke ondertitel...........

Lies

Een zwerver in een net restaurant komt om een vork vragen..
De ober denkt; 'Nou laat ik maar aardig zijn.' en geeft hem een vork.
Komt een paar minuten later weer een zwerver om een vork vragen. De ober geeft hem een vork.
Maar vijf minuten later komt er weer een zwerver en die vraagt om een rietje. De ober zegt; 'Voor je een rietje krijgt moet je eerst zeggen wat je er mee gaat doen want net kwamen er twee vriendjes van je om een vork vragen.
De zwerver antwoordt: 'Nou iemand heeft op straat overgegeven en alle harde stukjes zijn er al uit!!!'

wicky the viking

#72
Ik wil hier niemand mee beledigen maar ik vond het wel een leuke

Hoe laat je een blondje op
vrijdagavond lachen ?

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Susa

verander het in zaterdag avond en het antwoord is dan haar op der bek laten gaan en als buurmeisje daar vet hard om lachen, daar moest ik toen ook weer om lachen :P

wicky the viking

Citaat van: wicky the viking op oktober 16, 2004, 20:23:55 PM
Ik wil hier niemand mee beledigen maar ik vond het wel een leuke

Hoe laat je een blondje op
vrijdagavond lachen ?

gr.
robert

Door haar op donderdagavond een mop te vertellen

gr
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen