Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Terra Incognita Nieuws

Gestart door Luc, juli 23, 2005, 19:09:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Nieuwe en bewezen programma's NET 5

Terra Incognita is komend najaar een belangrijke peiler in de kwalitatief hoogstaande programmering van NET 5. Terra Incognita laat de kijker kennismaken met 18 spelers, die in de voetsporen van een bijna vergeten beschaving treden. Het gaat om een volk, dat zich steeds dieper terugtrekt tussen de duizenden eilanden van de Andamanzee: de zeenomaden. Met Terra Incognita, van de makers van Peking Express en Expeditie Robinson, brengt NET 5 wederom een hoogstaand realityspel.

Negen Vlamingen en negen Nederlanders reizen met onbekende bestemming naar de Andamanzee, in Thailand. Zij zullen eerst een zware fysieke beproeving ondergaan, waar zes spelers een plekje in de tweede ronde verwerven. Deze zes worden onmiddelijk naar een eiland gebracht, Koh Muk. De achterblijvers moeten strijden om een plekje op het eiland te verwerven. Als enige leidraad hierbij hebben zij een boek, dat hen inzicht geeft in de oude gebruiken en leefwijzen van de zeenomaden- van oudsher de bewoners van deze verre oorden.Dit boek is echter niet compleet.

In iedere aflevering wordt er dus gestreden: op het vasteland strijden de 12 overgebleven deelnemers om een promotiekans naar het eiland Koh Muk. Op dat eiland zelf vinden degradatieduels plaats. De verliezer daarvan moet weer terug naar het vasteland.

In de tweede fase van het spel komt er een derde niveau in Terra Incognita. Alleen de spelers die zich tot dan toe het best hebben gehandhaafd op onbekend terrein kunnen hier terechtkomen. De indrukwekkende Rang Nok-rotsen vormen het decor van dit hoogste niveau. Hier spelen het mysterie van Rang Nok en de ontbrekende pagina?s uit het boek een grote rol.

De makers van het programma hebben zich laten inspireren door het zeenomadenvolk dat sinds oudsherhier leeft.
Ze bestudeerden de fascinerende leefwijze, het schitterende leefgebied en de soms schokkende geschiedenis van de ?Moken? en voerden een groot aantal elementen daarvan door in het spel. De gehele productie van Terra Incognita vond plaats in het authentieke Thaise leefgebied van de Moken. Ook zijn de zeenomaden betrokken geweest bij de bouw van het zeenomadendorp op het eiland.

Link

Luc

Ik ben erg benieuwd, ga het zeker volgen! ;D ;D ;D

Luc

Uitzendtijden bekend

26 Juli De SBS-groep heeft vandaag de programmering van Net 5 voor de maand september bekend gemaakt. Terra Incognita zal vanaf 4 september uit worden gezonden op de traditionele zondagavond tussen 21.30 uur en 22.30 uur.

Vooral bij de eerste aflevering pakt Net5 flink uit: Tussen 21.30 en 22.30 uur krijgen we de eerste aflevering voorgeschoteld van deze kersverse Realityserie. Hierna staat tussen 22.30 en 23.30 uur nog een blok op het menu waarin de kandidaten van Terra Incognita ruimschoots aan bod komen in het programma 'Terra Incognita- De Kandidaten'. Getrouw traditie krijgt de kijker dan een kijkje in de keuken van het 'gewone' leven van de kandidaten.

Sander

Idd heb er ook veel zin aan lijkt me wel gaaf.  ;D
Sander

Luc

#4
Trailer Terra Incognita

De trailer is er dan eindelijk:

DOWNLOAD!
Klik om te kijken, rechtsklik>opslaan als om te downe

Eck

het lijkt me echt een gaaf spel!!

ik ga cker kijken. (iig de eerste aflevering)

Linda

De oersaaie stem bij de tv-reclame zorgt ervoor dat het me steeds minder leuk lijkt. :P
You can shoot me straight to the top

Expeditie Robinson online via www.rctmiracles.net/robinson

Sander

haha valt wel mee tohc  ;D al zijn er betere voice overs
Sander

Luc

Al eens in de efteling geweest? In Villa Volta (Huis dat ronddraait)? Ken je die man, de bokkerijder? Hugo heetie... das dezelfde stem... :P

Luc


Sjors

Hier al het nieuws over het mysterieuze realityprogramma van Net5, dat de nieuwe reality-publiekstrekker moet worden nu Expeditie Robinson in handen van talpa is.


poltergeist

Kzal straks/morgen zeggen hoe het was. Aflevering 1 is in belgie vandaag gepland  ;D

Tinuzzz

Ok!! Veel succes met kijken....
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Linda

You can shoot me straight to the top

Expeditie Robinson online via www.rctmiracles.net/robinson

poltergeist

De eerste aflevering van terra incognica was..... nu ik kan er niet omheen.... SAAI.

De eerste  20 minuten van het programma valt mee, met de boot enzo. Maar daarna krijg je 25 minuten beeld van kandidaten op niveau 1 die niet eens weten wat de bedoeling van het spel is en die gewoon wat rondhuppelen en naar aapjes kijken. De andere 25 minuten op niveau 1 zie je hoe de anderen een beetje rondhuppelen en zich bezig houden met HET boek (een leren kaftje van 30 pagina's  ::) )

Maar er is hoop. Ik verwacht volgende week een verbetering van het spel...